Hej
Jeg har en side som jeg lige er blevet færdig med hvor jeg har Simple:press forum paa.
Men maa sige at jeg synes nu at det ser rodet og uprof ud dette simple:press og inden siden kommer helt igang tror jeg at jeg vil have forumet skiftet ud med et som ser lidt bedere ud, uden alle mulige ikoner etc. som bare forvirre.
Jeg vil gerne have et mere clean looking forum og bbPress ser ret clean ud, eller er der andre i kan anbefalde?
Det jeg forlanger af forumet er:
1:Nemt at bruge - for mig som admin og brugeren
2:Brugerne skal kunne poste indlæg og svare paa indlæg uden at være logget ind. Altsaa ingen profil nødvendig. Hvis de vil ha en profil er det ok men keep t simpel.
3:For at lave et indlæg uden profil skal man indtaste navn og email Og der skal sendes en email til brugeren med tak for indlægget og der skal sendes email naar nogen svare paa traaden.
4: ligeledes naar en svare ,ogsaa uden profil , skal vedkommende skrive navn og email for at svare og der skal ogsaa sende emails til denne person.
5: Hvis man vælger at oprette en profil skal der ogsaa sendes emails til denne naar brugern via profilen opretter traade og svare paa indlæg.
Der er ikke brug for en masse gejl, bare at folk kan oprette og svare saa nemt og simplet som muligt.
Hvad siger i til dette?
Tak
Anders
not a support question