http://www.jannetholstrup.dk
Jeg installerede wp på ny og dermed lavede wp en ny database. Jeg gik herefter ind i MySQL databasen og fandt de gamle indlæg (som havde fået ødelagt æ,ø og å ved tidligere opdatering) og kopierede indholdet over i den nye database.
Jeg har brugt lang tid på, at redigere hvert indlæg (132 stk.)og rette æ,ø og å. Og når jeg gemmer efter redigering kan de sagtens gemmes.
Men hvis jeg vil oprette et nyt indlæg, så gemmer den det ikke, hverken i MySQL eller i WP oversigten.
Hvor kan der være noget galt henne af?
(Jeg trykker naturligvis udgiv, og de (indlæggende) er ikke nødvendigvis tilknyttet en kategori, så det er bare standard kategorien den anvender!)
Jeg gik ind i MySQL i aftes, og prøvede at oprette nogle indlæg, som jeg havde liggende som tekst fra tidligere, som jeg ikke kan få den til at importere. Den kan sagtens vise dem - jeg kan bare ikke lave dem normalt.
I øvrigt, har jeg oplevet en del fejl med den nye version, så jeg er gået tilbage til den gamle - den inden 2.9!
NB!! Jeg kan heller ikke oprette sider, så der må være en fejl i forhold til MySQL databasen og WP. Er det så config filen jeg skal ændre i?