Jeg har ikke en skid styr på hvordan man gendanner en backup. Jeg har uploadet ALLE filer med mit ftp + importeret databasen. Og alt er væk! Heller ikke mere nogen log ind side. :(
Så altså: Hvordan gør man?
Jeg har ikke en skid styr på hvordan man gendanner en backup. Jeg har uploadet ALLE filer med mit ftp + importeret databasen. Og alt er væk! Heller ikke mere nogen log ind side. :(
Så altså: Hvordan gør man?
Prøv at upload filerne igen. Det kunne ligne en fejl ved upload.
/ask
Har prøvet igen. Det fungere ikke. "Webstedet kan ikke vise siden." HTTP 500, så jeg gør et eller andet forkert. Aner bare ikke hvad.
Jeg slettede alle filerne på serveren før jeg uploadede dem på ny (altså ikke backup oven i de gamle). Og denne gang slettede jeg også databasen (gjorde jeg ikke første gang) og oprettede den på ny, hvorefter jeg importerede backup'en.
Ved ikke om noget af det fortæller noget? Har en fornemmelse af at jeg laver en eller anden kæmpe bommert.
Nok et dumt spørgsmål :D, men: Jeg skal måske manuelt installere WordPress på ny først?
Næh, det skal jeg da vist ikke. Alle filerne er jo i backup'en. Hmm.., har overhovedet ikke styr på det.
Gendanner filerne på den server hvor du lavede backuppen?
Backuppen, lavede den gzip filer du evt skal pakke ud først? (før du uploader igen)
Hvorfor har du behov for at gendane filerne?
Da dit sites filer (wordpress) blev slettet, blev den tilknyttede database da også slettet?
osv osv...
Jeg forstår overhovedet ikke hvad du skriver/spørger om. Kan du ikke formulere dig lidt bedre?
Gendanner filerne på den server hvor du lavede backuppen?
Backuppen, lavede den gzip filer du evt skal pakke ud først? (før du uploader igen)
Hvad går første linje ud på? Anden linje, er det database backup'en du taler om? Jo selvfølgelig har jeg pakket den ud.
Hvorfor har du behov for at gendane filerne?
Fordi en opdatering på et tidspunkt har ødelagt dele af den. Men nu er den som jeg skriver helt væk, og så er det jo en nødvendighed...
Da dit sites filer (wordpress) blev slettet, blev den tilknyttede database da også slettet?
Nej. Men - som jeg skriver - har jeg senest slettet den og oprettet den på ny. Og importeret databasen. Skriver jeg også
Hvad mener du med osv. osv...??
Jeg forstår overhovedet ikke hvad du skriver/spørger om. Kan du ikke formulere dig lidt bedre?
Du skriver om hvad du har gjort, men ikke om med hvad.
Jeg forsøgte at tydeliggøre at vi / jeg ikke har information om dit udgangspunkt.
Hvordan er din backup foretaget? Er det alle filer og database, er det via et plugin, gennem et produkt din web udbyder tilbyder, eller en "backup" via http://ftp...
Er din server på din lokale maskine eller hos en webudbyder, er det linux eller windows.. har du selv adgang til mysql databse, har du benyttet f.x en 1-click løsning...
Når du skriver der ikke engang kommer en login side, så kan det skyldes mange ting.
Måske kan du blot slette .htaccess filen i dit wordpress directory.
Det kan også være du blot skal opdatere wp-config.php med den korrekte database information.
Vi kender ikke noget til din host/server - det kan også være (hvis du køer VPS) at du skal huske at rette directories til apache deamons gruppe id.
I den forbindelse, husk at checke filrettigheder og opdatere diverse biblioteker hvis det er nødvendigt, f.x på uploads biblioteket.
Ok, beklager. Når jeg ikke rigtig er inde i det, kan det være svært at forstå hvad der spørges om.
Jeg har via et ftp-program (FileZilla) downloadet alle filer fra serveren.
Database backup er taget med WordPress Database Backup (på wordpress.org)
Serveren er hos webudbyder. Det er Gigahost.
Ja, jeg har adgang til mysql databasen.
1-click ved jeg ikke hvad er.
Det hjælper ikke at slette .htaccess.
Det kan også være du blot skal opdatere wp-config.php med den korrekte database information.
Vi kender ikke noget til din host/server - det kan også være (hvis du køer VPS) at du skal huske at rette directories til apache deamons gruppe id.
I den forbindelse, husk at checke filrettigheder og opdatere diverse biblioteker hvis det er nødvendigt, f.x på uploads biblioteket.
Alt det ved jeg ikke hvordan man gør.
?
Jeg ved i står i kø for at hjælpe (lige som i plejer, har aldrig fået løst noget af det jeg har spurgt om). Men i behøver ikke ulejlige jer. Jeg har slettet lortet.
Det var min eneste hjemmeside. Og jeg skal ikke have en ny. Derfor kan jeg glæde alle (herunder mest af alt mig selv), med at vi aldrig "ses" igen. Fuck Jer! :D
Jo, min profil må gerne slettes. :)
Jo, min profil må gerne slettes. :)
1)loceco
2)SAT500
3)camino
http://wordpress.dk/forum/topic/mp3-player
bla
Hvis man har en tendens til at blive ubehagelig skal man nok ikke regne med den store velvillighed.
Læg stilen om og du er altid velkommen til at få hjælp.
Hjælpen herinde er helt frivilligt ulønnet, og ydes efter bedste evne af en stor skare af rigtigt dygtige WP interesserede der gør deres bedste.
Man har ikke krav på svar på sine spørgsmål, men de fleste er da glade for den hjælp de får, er det generelle indtryk ;-)
Du skal være logget ind for at skrive.