Annlisa,
Hvis Genesis Framework er et godt fit til dit projekt, så er det uden tvivl en god investering. Herligt support samfund og masser af tilgængelige ressourcer, der hjælper dig på vej.
Hvad du skal være obs på, er at hvis du ikke har erfaring med HTML og CSS (en smule PHP viden ville også være en bonus), kan du få besvær med at fortage ændringer i dit temas udseende og layout.
Genesis child temaer (især alle dem fra StudioPress) kommer typisk ikke udrustet med en masse paneler hvor du kan justere farver, tekst, layout, osv.
Der er dog selvfølgelig diverse gratis og premium plugins, der kan gøre det lettere at justere dit tema.
Jeg forslår du læser denne artikel i første omgang:
>> Things You Should Know Before You Purchase the Genesis Framework
Dernæst forslår jeg, at hvis du ikke har en programmør til at hjælpe dig, så sørg for at vælge et child tema, der ligger tættest på hvordan du ønsker din hjemmeside skal se ud. Ellers er det muligt du må lede efter temaer et andet sted.
Jeg har gennem tiderne selv brugt en masse forskellige temaer, hovedsagligt fra ThemeForest, CR3ATIV og Array Themes. I dag bruger jeg og mit bureau primært Genesis Framework som grundlag for vores projekter.