Hej
Mit grundlæggende spørgsmål er: Kan I anbefale mig et program til vise PDF'er med, som fungerer til så mange styresystemer og browsers som muligt?
Her er baggrunden:
På hjemmesiden chakoten.dk har jeg flere PDF-filer jeg skal have vist. Hvis det virker på jeres browser, kan I se en PDF lige under "aktuelt." Jeg har brugt RV Embed PDF, der åbner PDF'er i Google Docs Viewer. Mit eget styresystem er et Linux (Ubuntu), hvor jeg bruger Firefox 22.
Desværre har én bruger fortalt mig at det ikke virker for ham i IE eller Opera (jeg ved endnu ikke hvilke versioner).
En anden bruger kan godt få den til at fungere til sin IE og Chrome på Windows 7 Pro, men ikke til Firefox.
Jeg kan ikke hitte ud af hvorfor det fungerer i Firefox til Linux, men ikke til Windows, men jeg kan se på denne topic på det internationale WP-forum, at dette plugin ikke virker på mange browsers:
http://wordpress.org/support/plugin/rv-embed-pdf
Jeg kan se at der er mange andre mulige plugins, men jeg har virkelig brug for en idiotsikker anbefaling, så jeg ikke ender op med, at der nu blot er andre browsers det ikke fungerer til.
not resolved