Hej jeg skal til at lave min første seriøse WP side. Inden jeg går i gang vil jeg meget gerne have nogle råd omkring hvad jeg skal vælge af plugins. Jeg betaler gerne for dem men jeg kan også se at det meget hurtigt kan løbe op da 100-200 USD ikke er unormalt for en plugin. Derfor vil jeg gerne være sikker på jeg får de rigtige fra starten.
Min side skal være flersproget så vidt jeg lige kan se skulle WPML (http://wpml.org/)være en af de bedste plugins til formålet?
Jeg ser at der findes noget det hedder Gravity Forms er dette et must på en side? Jeg ønsker selvfølgelig at kunne interagere med mine besøgende på både Dansk og Engelsk uden at det nødvendigvis blandes sammen. Er det det beste bud eller kender i noget der er bedre?
SEO er super super vigtigt for mig da jeg skal ind på et meget konkurrencepræget område Er der nogen der har erfaringer med dette og anbefalinger til plugins, eller er WP's indbyggede funktioner gode nok?
Jeg kan godt finde rundt i både phpkoder og databaser så det er ikke noget problem hvis jeg skal lave lidt selv. Men er det overhovedet smart at begynde på? Vil det ikke besværliggøre vedligeholdelsen urimeligt meget?
Jeg håber i vil dele jeres erfaringer med en nybegynder :)
/Kennith
not a support question