Hvordan finder man ud af om man har en ok hjemmeside? Jeg ligger på side 2 på Google, alt efter ord søgning.. Ved godt jeg kan købe til en bedre plads på Google, men Jeg vil ikke købe. Jeg har brugt tid på keywords, div speedup my web site osv. Jeg bruger næsten alle Google tools, advords osv. Men jeg er i tvivl om min wordpress hjemmeside er god nok. Jeg syntes nogle at mine kollegaer, der også har en wordpress hjemmeside, er på den/ de første sider på Google.
Google rank
(3 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Du har SEO værktøj installeret, så handler det om social aktivitet og linkbuilding. Der er en del hjælp at hente her, hvis du søger på det. Søg f. eks. på Youtube.
Keywords virker ikke på Google mere, ifølge deres egen chef.
Links fra respekterede og gode ældre websider tæller, ikke en masse ligegyldige links. Et godt link er mere værd end tusind dårlige. Måske du kan finde nogle gode partnere i din by, bilhandlere eller kommunen. Find de gode steder at blive omtalt og nævnt. RELEVANS er vigtigt.
Er der flere sociale platforme du kan være med på? Lav en lille film til din side og Youtube om, Lav en Youtube kanal med info om at få kørekort, find et pladeværksted at samarbejde med, hvis du har unge elever..:-) Hvordan er det at være køreskoleelev" eller andet- Det handler om aktivitet og social sharing m.v. Måske video statements fra glade elever - og hvad med din blog, den ser ikke ud til at sende noget ud...det er i hvert fald et sted at starte. OG dele det..:-)
Kan du finde på andre sjove tiltag ?
Del Del del det....men sørg for at gøre det rigtigt og i overensstemmelse med, hvad dit SEO værktøj kan bruge positivt.Det er bare nogle hurtige parametre...
Ejer https://web48.dkSkrevet 10 years siden # -
Hej janjor65.
Tak for info. Det virker som om der er en masse arbejde forud. Jeg vil ihvertfald prøve de ideer du skriver. 1000 Tak...Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question