Lige meget hvad jeg har installeret og indstillet af plugins som Autoptimize, WP Smush, WP Super Cache, WP Optimize osv. er Google PageSpeed Insights utilfreds med min hjemmesides formåen, når det gælder mobilenheden (computeren klarer sig derimod fint). Jo, forsiden får på mobilenheden 75 ud af 100 points (medium), men de andre sider ligger og roder nede omkring 17-20 points (derimod viser de ingen problemer på computeren). Selv bemærker jeg heller ingen sløvhed, når jeg kigger på min hjemmeside på mobilen. Har nogen af jer en forklaring? Hjemmesiden hedder mardi(punktum)dk
Googles PageSpeed Insights er utilfreds
(5 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 8 years siden #
-
Når det er mobil-enheden der driller, så er det måske fordi dit tema ikke er optimeret til disse enheder.
Hvilket tema bruger du?
Hvordan ser det ud hvis du skifter til f.eks. Standard tema Twenty Seventeen?Hvordan fungerer siden med en AMP plugin?
Skrevet 8 years siden # -
Jeg bruger temaet f2, som jeg ellers er meget glad for. Jeg vil prøve at kigge på AMP plugin'et. Tak for det forslag
Jeg har lignende problem, og jeg kigger på nuværende tidspunkt på forskellige plugins, som kan separere layoutet på mobil og hjemmeside. For mit vedkommende betyder en høj score på mobilen rigtig meget.
Håber du får problemet fixet.
En del temaer har forskellige layouts til forskellige platforme som standard.
Måske det var en mulighed ?.
Skrevet 8 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question