Georg til det med at den hænger, kan jeg kun beklage, da det absolut ikke er et af dens problemer, den svarer normalt på mellem 2-3 sek.
Bambo folk der sidder i det her fora er ikke umiddelbart vores målgruppe. Det ændrer jo ikke på, at folk sagtens kan få glæde af dette her gratis værktøj.
John her er ingen anden intention end at stille et gratis værktøj til rådighed, for folk som i flere andre tråde har efterlyst besøgende til deres nyoprettede blogs/hjemmesider. Som de fleste nok ved, er søgemaskineoptimering (SEO) en ganske glimrende måde at tiltrække besøgende på, derfor jeg lavede dette her indlæg.
Til det andet du skriver, jo jeg/vi arbejder med wordpress, da vi også laver hjemmesider og følger med i blog udviklingen generelt, derfor følger vi med i de relevante fora der omhandler det vi arbejder med, og da jeg så tråde hvor folk efterspurgte besøgende, oprettede jeg det her indlæg.
Jeg håber fremover det er en del af jer herinde der får glæde af dette her værktøj, og jeg kan se at der allerede har været en del der har fået glæde af det. Jeg vil dog fremtidigt ikke starte en tråd, hvor jeg henviser til andre hjælpe værktøjer, medmindre det er plugins til wordpress.
Så burde den være færdig debatterede :-)
I må dog stadigvæk gerne komme med jeres besyv omkring værktøjet.