Hej, jeg har en doweloperlicens, men kan alligevel ikke hente den på GravityForms hjemmeside, er den en der vil sende filen til mig, så jeg kan komme videre?
Med venlig hilsen
Poul
pss(@)kursusogtema.dk
Hej, jeg har en doweloperlicens, men kan alligevel ikke hente den på GravityForms hjemmeside, er den en der vil sende filen til mig, så jeg kan komme videre?
Med venlig hilsen
Poul
pss(@)kursusogtema.dk
Hvad er grunden til du ikke kan hente filen selv?
Det er der vist ingen der rigtigt kan forstå skulle være tilfældet.
developer licensen (et licens nummer i realiteten) er jo bare noget du taster ind i selve plugin'ets opsætning inde i WordPress kontrolpanelet.
Alle kan hente gravityforms via deres hjemmeside eller WordPress repository'et.
Jeg melder din henvendelse her på det officielle danske WordPress Forum ind til firmaet bag Gravity Forms, således at de kan checke om du har en Developer Licens, ligesom du jo nok skulle have kontaktet dem direkte. Når man har en developer licens har du jo (som du jo ved når du har en developer licens) udvidet/prioriteret support hos dem.
Jeg har selvfølgelig kontaktet dem, men det er sådan at de kun har åbent for support mandag til fredag og da jeg sad i weekenden og gerne ville have nohet lavet, så prøvede jeg denne nemme løsning.
Problemet var, at den e-mail jeg har licens med ikke eksisterer mere, jeg skulle have dem til at lave det om til min nye, det skulle også være gjort men virkede ikke da jeg skulle bruge det.
Endelig i dag, har de rettet det:
Hello Poul,
I have updated your email address.
Let me know if you still have issues with it.
Cheers,
Alex.
On Wed, Nov 16, 2011 at 8:56 AM, Help Scout <notifications@helpscout.net>wrote:
--
Alex Cancado
Gravity Forms Support
http://www.gravityforms.com
Altså er der hverken fusk, snyd eller bedrageri bag mit indlæg på forum!
Jeg forstår stadig ikke, at du mener at det er en nem løsning (eller på nogen måde lovlig eller rimelig) at bede nogen her om at udlevere deres developer licens til dig. Det ville jo under alle omstændigheder være en overtrædelse af licens reglerne og enhver anstændighed overfor firmaet bag Gravity Forms.
Du beder iøvrigt om en fil - hvilket der ikke findes, det er jo et licens nummer man indtaster i plugin'et (som er offentligt tilgængeligt og gratis at downloade), så jeg kan *virkeligt* ikke se, hvad det skulle til for ?
P.S. Jeg beskylder dig ikke for noget, jeg undrer mig bare (meget !) over at du synes det ville være ok at gøre for os andre (og det var jo faktisk det du bad om).
Morten Knudsen, jeg var på spanden, der var nogle ting jeg skulle have lavet, men kunne ikke hente filen med Gravity Forms. På Gravity forms hjemmeside, kunne jeg ikke downloade, da de ikke, som lovet, havde ændret min mailadresse.
Licenskoden er jeg selvfølgelig i besiddelse af og den er nødvendig for at kunne bruge Gravity Formsa, så jeg så ikke noget fordækt i at spørge om nogen havde selve pluginnet, da den kun kan åbnes med den af mig indkøbte kode.
Jeg har på ingen måde bedt om en deweloper licens, som jeg tydelig gjorde klart, jeg selv havde købt!
Jeg er et anstændigt menneske og betaler alle mine programmer, hvilket jeg selvfølgelig også har gjort for Gravity Forms, supporten havde bare ikke givet mig de nødvendige tilladelser, da de ændrede min mailadresse, hvilket nu er på plads.
Jeg er ked af, at jeg har udtrykt mig uklart, det var pluginnet jeg manglede og ikke en fil.
Jeg kunne ikke finde det offentlig tilgængelig med mulighed for at downloade, derfor prøvede jeg at få hjælp hos jer flinke mennesker på forum.
Som sagt ingen skjulte forbryderiske hensigter, bare et råb om hjælp, som er løst i dag.
Jeg har åbenbart kvajet mig, hvilket jeg beklager, hensigten var ikke ond. Med hånden på hjertet, kan jeg ikke se noget galt i at spørge pænt om hjælp, da jeg var i en nødsituation, men åbenbart har forumdeltagerne set det som et forsøg på at omgås reglerne, da jeg ikke fik nogle tilbagemeldinger umiddelbart.
Jeg har intet ønske om at gøre mig ildeset på forum og er meget glad for den gode hjælp jeg oftest får.
De venligst hilsner
Poul
pss. Vi lader den bare ligge her. Kan sagtens forstå situationen man kommer i med en weekend, manglende mulighed for download etc.
Og jeg kan sagtens også have misforstået det faktum, at man ikke kan downloade filen uden at være logget ind (men igen, hvis man så udleverer den fil til en anden, så overtræder man jo da også betingelser, vil jeg mene).
Men lad os bare lade den ligge, er overbevist om at du har en developer licens, så no harm done. Beklager at jeg gik lidt hårdt til dit indlæg.
Du skal være logget ind for at skrive.