Kære forum
Håber nogen kan hjælpe her..
For at gøre det meget kort står jeg med en hjemmeside der er hacket og hvor jeg kan se under brugere at der er 3 admin men på listen fremgår kun 2. Jeg kan se at maiadressen for hele webstedet er blevet ændret til en der ikke er min mailadresse og hver gang jeg ændre den til min retter den sig automatisk til den der ikke er min.
dvs jeg har mere eller mindre mistet min hjemmeside. Pt er det eneste der sker at der forsvinder lidt billeder hist og pist. Jeg har lige skiftet udbyder af webhotel og jeg spurgte ham hvorfor han havde sat hans mail på (for troede det var ham) han kan se jeg har rigtig mange filer der ikke er normale og fortæller min side er hacket. Plus han siger min hjemmeside fylder rigtig meget set i betragtning af jeg har en webshop men der er kun 2 produkter og så har jeg nok 10-15 sider. Det fylder over 8 GB
Er der nogen der har en ide til hvordan får jeg den her mailadresse ud så jeg igen kan få styringen over siden og findes der et program der kan rense siden for de filer der ikke skal være der? Jeg har nemlig ikke forstand på det overhovedet men kan godt se i filmaneger at der er godt nok meget på min side.
Eller kan man slette alt på siden og dermed få hackeren ud så må jeg bare starte forfra med at bygge siden op...
Håber nogen har et bud og kan hjælpe mig lidt videre.