Jeg har hentet en plugin for at lave links på mine sider (til andre hjemmesider), men jeg kan ikke få den til at virke. Den er aktiveret og ligger pænt og pynteligt ude til højre på rediger-siden. Men når jeg har skrevet ulr, givet linket et navn osv og trykker add link, hopper det ikke ud i teksten, der hvor jeg har placeret curseren. Skal det ikke gøre det?
Har hentet en link-plugin, men kan ikke få den til at virke
(8 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Link til siden ?
Hvilket plugin ?
Du er med på, at WP leveres med en widget til at vise links i sidebaren eller andre widgetområder ?Skrevet 11 years siden # -
Jeg vil sætte et link ind i teksten, som henviser til en anden hjemmeside, jeg skriver om: ... Hardangervidda Natursenter Eidfjord (link), som blev åbnet af...
Ja, jeg ved, at jeg kan bruge en widget, men jeg vil have linket inde i teksten. Ikke ude i en sidebar.
Det er denne plugin, jeg har hentet:
Add links to Pages
Deaktiver | Rediger
Easily add page specific links to any page and display them through a widget.
Version 0.2 | Af Jealous DesignsI øvrigt: jeg bruger ikke sidebarene på min side til andet end at reducere spaltebredden. Derfor vil jeg gerne af med den stiplede linje oppe til venstre, som markere grænsen mellem sidebar og hovedblok. Hvordan gør jeg det?
Skrevet 11 years siden # -
Jeg skal lige tilføje, at det er på siden om 'Projektudvikling', jeg har brugt sidebar i venstre og højre side til at begrænse spaltebredden i hovedblokken. Så se venligst den, hvis du har mulighed for at hjælpe med at fjerne den stiplede linje oppe til venstre mellem sidebar og hovedblok. http://www.jensjustesen.dk.
Jeg vil sætte et link ind i teksten, som henviser til en anden hjemmeside, jeg skriver om...
Så skal du bare markere de/t ord du vil bruge som linktekst og klikke på "Indsæt link"-knappen og der udfylde hvilket link du vil linke til.
Ingen grund til at bruge et plugin til det.
Ja, men det virker bare ikke. Ret underligt. Bør jeg prøve med en anden plugin, måske?
Som Steffen siger, så skal du slet ikke bruge et plugin til det. Det er jo native i Wordpress.
John Sahl
http://www.autohenter.dk - Import af din næste bil?Skrevet 11 years siden # -
Tak, tak til jer alle. Hvor dum kan man være. Jens
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.