Hjææææææææææææææælp!!!!!!
Jeg har slettet "Hjem" siden. Ja hele siden :( Nu har jeg et punkt i topmenuen, som hedder Hjem og som indeholder følgende tekst: "Intet fundet
Beklager, men der blev ikke fundet noget i arkivet. Måske vil en søgning hjælpe dig til at finde et relevant indlæg."
Hvordan får jeg det rettet? Kan det reddes?
Har slettet "Hjem" siden
(8 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Et link til siden vil helt sikkert gøre det lettere at hjælpe !!!!!!
Skrevet 15 years siden # -
Hmm normalt ville jeg bare sige brug din fil backup, men lyder som om du ikke har lavet sådan en.
Men...
Du kan lave custom menu inde i Kontrolpanel --> Udseende --> Menu...
Kunne måske være en løsning?mvh
Dan MortensenSkrevet 15 years siden # -
Jeg kan ikke få det til at fungere :( Og her er et link til siden http://www.vibysydif.dk
Gå som foreslået ind og lav en brugerdefineret menu som du så vælger i temaets menuområde.
I den brugerdefinerede menu kan du slette/tilføje menupunkter.Skrevet 15 years siden # -
Ser ud som om du har slettet dit indlæg.
Prøv at gå ind i kontrolpanel --> indlæg --> Papirkurv og genskab det du har slettet (vis det Hjem er der indlæg bliver postet)mvh
Dan MortensenPS. men du har Hjem og Forsiden? vis du kun vil have Forsiden - så gå ind i menu som beskrevet før :-)
Puhhhaaa Så virkede det. Mange tak for det :) Jeg vender nok tilbage igen med andre spørgsmål, da det er første gang jeg arbejder med wordpress. Håber i har tålmodighed med mig.
Puhhhaaa Så virkede det. Mange tak for det :) Jeg vender nok tilbage igen med andre spørgsmål, da det er første gang jeg arbejder med wordpress. Håber i har tålmodighed med mig.
Det er jo derfor vi er her. for at hjælpe hinanden :-)mvh
Dan MortensenSkrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question