når jeg skal uploade et billed til min side. en header. så når jeg finder den fil jeg vil have og trykker upload så kommer der bare en hvid firkant med et kryds i. det gør den ved alle billederne. . ved ikke lige hvorfor.
header (ved ik hva der sker)
(6 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Prøv en gang at uploade et så vi kan se krydset
Mvh JohnSkrevet 15 years siden # -
ja du ved det er en tom firkant med et kryds i venstre hjørne. altså der kommer ikke noget foto frem.
Skrevet 15 years siden # -
Det er jeg klar over, men vil gerne se krydset/fejlen for at vi kan se hvad der går galt.
Noget tyder på at det er stien til billedet der er forkert
nej JOhn det er når jeg oploader billedet . det ikke når det skal komme på siden... når jeg går ind i header i dashboard. og finder det foto jeg vil uploade. trykker på gennemse. finder billedet. trykker upload. så skal den vise billedet og hvor man kan beskære og det. men det gør den ikke og det er et jpg foto. den viser bare en firkant med det røde kryds. det er i billed upload den gør det,
@fredericiainfo
har testet med andre temaer - her havde jeg også periodevise fejl ved upload af nyt header-billede - har ingen fornuftig forklaring ud over, at det kan være en fejl ved hosten.
jeg fik løst problemet ved at gå ind under medier og så slette de billeder, der kun er en firkant + rødt kryds, og herefter uploade igen
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question