Hej,
Jeg sidder her og prøver på at få lavet noget på vores fremtidige forenings hjemmeside. Jeg sad og arbejdede på den i går aftes.....da jeg ville logge mig ind i dag, skriver den pludselig blocked oppe i venstre hjørne på en hvid side??!!, efter at jeg har trykket på loginknappen?!
Hvad pokker gør jeg?
På forhånd mange tusinde tak!
Michael L.
HjææælP ! Blocked ved login ?!
(5 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Hvad har du lavet på siden ??
Kan du ikke få adgang via denne: http://morslf.dk/WP/wp-login.phpSkrevet 12 years siden # -
Aner det ikke......men jeg tænkte, at det måske var nogle af de plugins jeg installerede til sidst i går aftes...så jeg gik ind på min ftp-server og prøvede at omdøbe nogle ...og vupti....så kunne jeg komme ind igen......har herefter slettet de plugins... :-)
Kan der være skadelig kode i nogle af plugins'ene ? og hvis ja...sker det ofte?.....og hvordan kan man sikre sig imod, at hente et skadeligt plugin?
Mvh.
Michael LSkrevet 12 years siden # -
Kan der være skadelig kode i nogle af plugins'ene ? og hvis ja...sker det ofte?.....og hvordan kan man sikre sig imod, at hente et skadeligt plugin?
Det kan der vel godt - men har nu aldrig været ude for at der bevist er kode der har til hensigt at skade. Derimod er dit problem ret almindeligt og skyldes f.eks. at plugin ikke er opdateret til at kunne bruges med seneste Wp, at det konflikter med andre plugins.
Kig lidt nærmere på plugin før du installerer det - hvornår er det opdateret? hvor mange downloads? og ser reviews og supporttrådene fornuftige ud?. Vær lidt kritisk.
Når du sletter/omdøber via FTP vil der stadig være oplysninger om plugin i databasen. Det har som regel ingen betydning.
De værst er de plugins der laver rav i den OG SAMTIDIG skriver ændringer i en eller flere PHP filer.
Skrevet 12 years siden # -
Ok...tusind tak for svarene Jensnyhavn og Henning :-) !
Mvh.
MichaelSkrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved