Jeg har et problem, jeg er kommet til at slette min .htacces fil.
Problemet opstod, da jeg pludselig ikke kunne komme ind på min server. Så læste jeg et indlæg et sted, hvor de sagde jeg skulle slette den. Nu er jeg lidt på r..en.
Jeg har et problem, jeg er kommet til at slette min .htacces fil.
Problemet opstod, da jeg pludselig ikke kunne komme ind på min server. Så læste jeg et indlæg et sted, hvor de sagde jeg skulle slette den. Nu er jeg lidt på r..en.
Har du en nyere sikkerhedskopi af filerne ?
Nej, desværre ikke.. For så skulle jeg vel bare have uploadet den igen?
Den laver du selv:
* Åben en TextEditor
* Kopiere den del af koden ind som du gerne vil have. Se forneden hvilke koder du skalsætte ind.
* Gem filen og kald den f.eks AP.txt
* Læg filen op på dit domæne, i roden af dit domæne f.eks www/domain.dk/ med en FTP klient
* Venstre klik på filen, så du kan ændre den hvad den hedder, altså ændre selve fil navnet. I dette tilfælde AP.txt (UDEN punktum først) og omdøb den til .htaccess.
* Voila så er .htaccess filen lagt på plads samt dit domæne er konfigureret.
---------------------------------
# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>
# END WordPress
John var for hurtig - så jeg afstår
Jeg bruger min .htaccess til bla at banne diverse kinesiske søgemaskiner og Web crawlerre med mere.
Det er ganske effektivt.
Havde utroligt mange båndbredde tunge "besøg" fra China og det er finito
Jeg har stadig store problemer, jeg syntes ikke det hjælper for mig når jeg følger jeres guides. Det kan også være det er noget andet der er galt.
I kan se fejlen der fremkommer her. http://www.tømrer-rasmus.dk/wp
Jeg vil samtidigt gerne rette en tak til jer herinde, for altid at være hjælpsomme og ekstremt hurtige.
Forslag/en tanke:
Hvis du har lagt et Artisteer-thema op - så gå ind via ftp og slet det - så burde WP selv finde tilbage til standard-thenamet "Tyve ti".
.htaccess (hvis du har kopieret ovenstående) burde være ok.
Hvis jeg var dig ville jeg flytte skidtet til roden af dit domæne, altså:
http://www.tømrer-rasmus.dk
Specielt hvis du vil have Wordpress som din primære side, og få den bedste SEO med videre.
Hvis nej så prøv supporten på : meebox.net.
Det sker der desværre ikke noget ved.
hvis jeg bruger denne http://www.tømrer-rasmus.dk så får jeg en side der fortæller at siden er under opbygning.
Muligvis en totalt ligegyldig oplysning
@henning
Det er fordi han har brugt sin udbyders Fu.... 1click installer ;-) der installerer wp i et subdomæne
@schua
Kan du ikke få support hos din udbyder ?
I så fald var jeg flyttet straks ;-) det koster intet.
@John
havde det godt på fornemmelsen.
@schua.
hvis der ikke er væsentligt indhold lagt op (og det har du selvfølgelig en kopi af på egen computer), så kunne en sletning og derefter nyinstallation (i roden) måske løse dette og fremtidige problemer.
Jeg kan godt få support, havde bare ikke lige set dit indlæg, inden jeg sendte mit afsted. De svarer mig inden for 24 timer skriver de. Så vi må håbe de har en løsning.
Du skal være logget ind for at skrive.