JEG HAR LAGT TEMAER PÅ OG nu kan jeg slet ikke komme ind på min blog. Den skriver noget om fejl 18 nogen som kan hjælpe mig???
HJÆLP KAN IKKE KOMME IND PÅ IN BLOG
(13 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Vi kan heller ikke komme derind
Mvh JohnSkrevet 15 years siden # -
Okay så er jeg mere rolig troede jeg havde fucket en masse temaer op :) hvilken fejl får du?
Skrevet 15 years siden # -
jeg gætter på fejl 40 :p
Tilføj dit Google+ profilbillede til google søgeresultater ( http://goo.gl/erzPa )Skrevet 15 years siden # -
Jeg oversætter lige for John:
"Vi kan heller ikke komme derind"
= "Vi har ikke en chance for at se hvad der fejler hvis ikke vi ved hvor siden ligger"
= "post er link til din side"/ask
Jeg kunne komme ind og har løst problemet. Så svært var det heller ikke ;-)
Rart at se at det ikke kun er mig der er lidt ked af at folk "glemmer" at poste et link til problemerne, eller smider en kæmpe portion html kode som man så kan copy paste, hvilket jeg ikke gider ;-)
Helt enig, John. Jeg ville - stadigvæk - ønske, at der var et felt til URL, når man opretter en forespørgsel. Det ville give mange hurtigere hjælp - selv om det næsten ikke kan blive hurtigere end når John er på banen :-)
@Georg
selv om det næsten ikke kan blive hurtigere end når John er på banen :-)
Ses det at jeg netop er gået på pension ;-)
Skal nok prøve at styre mig selvom det kan være svært ;-)
Nej, lad endelig være med at styre dig. Du er til stor og hurtig hjælp for rigtig mange.
Dejligt med sådanne pensionister! :-)
Tak tak, men jeg bliver en smule paranoid når en spørger starter en tråd med:
Hej John ;-)
Men det hænger måske sammen med mit domænenavn
Måske John for spørgeren er blevet synonymt med en dygtig supporter. Så "Hej John" betyder "Hej WordPress-folks"? ;-) Eller du har fået rollen som rollemodel i vedkommendes univers. Det skal du da bare være stolt over. Det overgår ellers kun Brian'er m.fl. :-D
;-) takker for tilliden
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question