Hej, alle
Jeg har den her side Stormhunt, som jeg godt kunne tænke mig at flytte over i Wordpress, men med et nyt udseende. Jeg havde forestillet mig, at blog, foto- og videogalleri skulle være i fokus. Der er for mange ting på den nuværende side. Er der nogen, som har et godt forslag til et tema? Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvilke muligheder der er i de forskellige temaer. Jeg har forsøgt mig lidt med det her Stormhunt/wordpress, men det bringer mig frem til næste spørgsmål, bloggen.
Jeg har seks års blog, som jeg gerne vil have flyttet over. Jeg kan sagtens lægge dem ind manuelt, selvom det tager tid, men så passer datoen jo ikke. Jeg så, man kunne importere, men hvordan eksporterer eller gemmer jeg i MySql? Jeg har også prøvet med et plugin, der hedder Syndicate til at importere RSS-feeds, men jeg kan ikke få dem anbragt i de rigtige kategorier, og den går ikke samtlige seks år tilbage, så Mysql er nok løsningen.
Det var en længere smøre, men jeg håber, der er en, som kan hjælpe mig lidt på rette vej.
På forhånd tak.
Norseman
not a support question