Hej
Efter jeg har opdateret en side til WP 3.5.1 virker sidens Shortcode generator ikke. Det er et kæmpe problem da jeg ikke kan opdateret sidens gallery som shortcode generatoren genererer af sidens portfolios. Kan man gå tilbage til den gamle version af WP eller kan man se portfolio ID numrene nogle steder så jeg kan sætte dem manuelt ind i den nuværende kode?
Hjælp! Shortcide Generator virker ikke efter opdatering
(5 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Jeg har den gamle version af WP 3.4.2 liggende på min computer. Kan man gå ind i FTP'en og uploade den gamle version og dermed "overskrive" den nye, for at få Shortcode generatoren til at virke igen?
Skrevet 13 years siden # -
Jen bruger også shortcode generator og wp 3.5.1 og det virker ok. Kan godt se at den ikke er opdateret i et par år.
Det kan være et andet plugin, der er årsag til fejlen på shortcode. Prøv at deaktiver alle andre plugins og se om det virker.
Tak har nu prøvet at deaktiver alle plougins og det virker stadig ikke. Måske fordi min Shortcode generator er indbygget i temaet.
Nå troede det var denne http://wordpress.org/extend/plugins/shortcode-generator/
Men så skal du nok have fat i udvikleren af temaet.
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not resolved