Hej alle :)
Jeg er i gang med at lave en hjemmeside for vores lokale rideklub. Jeg mangler i den forbindelse nogle anbefalelsesværdige plugins :)
Først og fremmest søger jeg et plugin som kan håndtere betalinger, enten via betalingskort eller via bankoverførsel.
Det er sådan at man skal kunne til melde sig rideklubben på hjemmesiden, og det foregår lige nu ved at man udfylder en formular på deres nuværende hjemmeside og man så bagefter indbetaler penge til et kontonummer. Det er ikke optimalt.
Så derfor, et plugin som kan håndtere betalinge(gerne også formularer i det hele taget)
Jeg skal også bruge et kalender plugin så der kan holdes styr på aktiviteterne :)
Hvis det er muligt kunne jeg godt bruge et plugin som automatisk laver en kalender begivenhed når en ny underside tilføjes under menupunktet "Aktiviteter", men ved ikke om det er muligt :)
Derudover har jeg et problem med et plugin jeg har downloadet til det indbyggede galleri. Det hedder "Lightbox Gallery". Mit problem er at når jeg klikker billederne op skulle de jo gerne komme i stor størrelse, men det kommer bare som små bitte ting selvom de er 1000x667px store. Hvad kan det skyldes?
Det var vist det indtil videre :)
EDIT: Forresten også et plugin som kan sende en email til folk som har valgt det når der kommer et nyt indlæg i Nyheder(bloggen) :)
not resolved