Hm... Vil I prøve at se nu om det ser okay ud efter jeres mening? Jeg fandt et plugin der blot hed like
Hjælp til indsættelse af "knap/link" til facebook
(49 indlæg) (7 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Hej Jane
Hvis det er den synes godt om knap du mener, ser det fint ud. Men den gør det samme som knappen på min side og gør det samme som de 3 plugins jeg linkede til :)
/Jakob
En hobby side for glade amatører Hobby GaragenSkrevet 12 years siden # -
Hvis det er den synes godt om knap du mener, ser det fint ud. Men den gør det samme som knappen på min side og gør det samme som de 3 plugins jeg linkede til :)
/Jakob
Hej Jakob,
Jeg ku ikke få de andre 3 til at gøre som jeg ville, jeg kunne kun få dem til at share. Det er mig i en nøddeskal ha ha. Vil det så sige jeg har to plugins til at køre uden grund?Skrevet 12 years siden # -
Ja den smider et indlæg op på Facebook og kræver at man er logget ind på Fæsen.
Det var vist ikke det du ville?
Du kan poste en kommentar her hvis du skal have mere hjælp. Så får jeg din email
Skrevet 12 years siden # -
Ja den smider et indlæg op på Facebook og kræver at man er logget ind på Fæsen.
Det var vist ikke det du ville?
Du kan poste en kommentar her hvis du skal have mere hjælp. Så får jeg din email
Nej jeg ville gerne man kunne like uden at dele på facebook... hm...men det ser da ud til man kan like nu uden at være logget på face men jeg er ikke helt sikker øh...Skrevet 12 years siden # -
Nej du liker til facebook nu og man skal være logget ind.
ellers skal du bruge det plugin som nævnt tidligere http://wordpress.org/plugins/wti-like-post/ hvor du kan like/dislike posts
Det har ingenting med facebook at gøre eller andre sociale medier :)
Pyha Jakob, så må jeg prøve det igen, det var bare som om det ikke ville virke for mig
Jeg har aktiveret wti igen, men som før kan jeg slet ikke se det nogen steder
Okay nu kan man da se det. Men ser det ikke lidt dumt ud?
Smag og behag - du må nok prøve dig lidt frem ;)
synes det ligner nogle barne-tegn. Kan wti få det til at se mere stil fuldt ud?
Der er andre tegn du kan bruge og ellers kan du selv finde nogle og uploade
How many like/unlike button styles are available with this plugin?
In total there are 6 styles available. If you still need a different one, then place thumbs up/down images of same file name and same size.Skrevet 12 years siden # -
Uh... nu lyder det svært :-) Men som jeg havde det før skulle man være logget på facebook for at kunne like, men når man liked blev det ikke delt på folks sider vel? For så skal jeg måske bare gøre det sådan igen?
Det du havde var en facebook like knap. Der skal du være logget ind på facebook for at kunne like. Den laver en post på din egen væg(den der klikker på den) om at du har liked siden.
Åh nej. Tak. Jeg vil lige netop ikke at den skriver på væggene
Der er andre tegn du kan bruge og ellers kan du selv finde nogle og uploade
How many like/unlike button styles are available with this plugin?
In total there are 6 styles available. If you still need a different one, then place thumbs up/down images of same file name and same size.
Hej igen og tak for jeres hjælp, men Jakob hvor på wti har du fundet disse ord? Jeg kan slet ikke finde ud af at skifte styles og har rodet med det så længe nu, suk
Venlig hilsen
JaneSkrevet 12 years siden # -
Skrevet 12 years siden #
-
Tak Jakob,
Det ser vist ud til jeg skal købe pro-versionen så. Jeg lever med de små tommelfingre som de er :-)Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question