Jeg er pludselig blevet administrator af vores forenings hjemmeside - og har aldrig arbejdet med WordPress (eller andre hjemmesider) før, men vil gerne lære det.
Jeg har fået password og login etc., men når jeg kommer til kontrolpanelet, er der kun 'Aktivitet' og 'Wordpress begivenheder' (foruden 'Profil').
Jeg har kigget på nogle videoer på nettet, men det ligner ikke rigtigt.
Skal jeg downloade WordPress først - eller hvad mangler jeg at gøre?
Hjælp til nybegynder
(6 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 6 years siden #
-
Det lyder som om du kun har fået rettigheder til at skrive indlæg og ikke til at vedligeholde programpakken.
Du skal spørge den som har givet dig brugernavn og adgangskode, hvilke privilegier du har fået.
Det kunne også være at hjemmesiden er på wordpress.com? Hvad hedder hjemmesiden?
Skrevet 6 years siden # -
Tak!
Hjemmesiden hedder Sophienbergvej.dk.
Dit første svar lyder meget sandsynligt. Vedkommende, der har givet mig brugernavn og password er desværre ikke så samarbejdsvillig.
Hvordan skriver jeg så indlæg?Skrevet 6 years siden # -
Der er en ting du lige må forklare:
Når du logger ind med brugernavn og password kommer du ind i kontrolpanelet og midt på siden er der de kasse du omtaler.
Er der ikke noget sort side-panel eller top-panel?
(se evt. dette billede: Wordpress kontrolpanel)Skrevet 6 years siden # -
Tak for forsøget. Nej, kontrolpanelet kommer ikke frem. Jeg har åbenbart sket ikke fået de rigtige 'permissions'.
Skrevet 6 years siden # -
Så har du givet ikke den rigtige tilladelse.
Såfremt du ikke kan få den tidligere admin til at give dig login data - eller oprette dig som admin, så må du nok, via foreningens bestyrelse, tage kontakt til webstedets host for at få dem til at give dig adgangen.
Det er lidt kringlet, tror jeg, men ikke umuligt :-)
Har du adgang til den mail adresse, som er knyttet til webstedet som admin ?.
Skrevet 6 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question