Hej
Vi kender dem efterhånden alle sammen - siderne med få 3 tilbud inden for x timer.
Men findes der et wordpress plugin til det, eller til et andet CMS? Har ikke kunne finde noget.
Tak på forhånd.
Hej
Vi kender dem efterhånden alle sammen - siderne med få 3 tilbud inden for x timer.
Men findes der et wordpress plugin til det, eller til et andet CMS? Har ikke kunne finde noget.
Tak på forhånd.
Måske et link til siden ??
Måske også eksempler på sider med 3 tilbud inden for x timer ??
Det er vel egentlig bare en form, som så sende en besked til flere forskellige modtagere, som så kan give deres bud på en opgave?
Jeg kan anbefale gravityforms: http://www.gravityforms.com men du kunne også overveje det gratis Contact Forms 7: https://wordpress.org/plugins/contact-form-7
Kan se begge sider er lavet i Wordpress. Desværre kan jeg ikke tyde hvordan det er lavet. Er det et plugin?
Er også meget interesseret så håber der er en som kan gennemskue hvordan det laves.
@Thomas Clausen
Tja, men hvordan kan det laves med f.eks. CF7 - det kan jeg ikke se?
@jensnyhavn
Det er sikkert heller ikke helt det som jon23 vil have, men man kunne jo snildt smide alle dem som skal have mailen ind som modtagere af formsne. Man ville dog hverken med gravity forms eller Contact Form 7 kunne føre governance med, hvor mange der havde svaret med tilbud. Men jeg tænkte nok at det var et mindre problem :-)
Alternativt så kunne man lavpraktisk lave et setup, hvor de partnere som giver tilbud, skal Bcc'e jon23, og når der så er kommet X tilbud, så skriver jon23 til resten, at tilbudet er ovre.
Det er de færreste af de sites der giver tilbud tilbage inden for x timer. Alt efter placering, opgavetype, opgavestørrelse mv. vil der gå "x timer" til at du reelt slet ikke får 3 tilbud. Det nemmeste er at give partnerne et login til din hjemmeside og derefter kunne se hvilke opgaver der ligger. Når så enten 3 har budt på en opgave eller et vist stykke tid er gået kan man "låse" opgaven så andre partnere ikke kan se den. Dvs. et først til mølle princip. Alego bruger det i hvert fald
Du skal være logget ind for at skrive.