Hej alle sammen, jeg prøver at løse en opgave, som jeg har lidt problemer med, og jeg håber jeg kan få nogle oplysninger og erfaring / ekspertise fra dette vidunderlige fællesskab!
Nedenfor er nogle spørgsmål til en pluginstack og visse krav, som min klient ønsker i sin løsning.
Foreslået PluginStack:
Woocommerce
-Woocommerce medlemmer
-Woocommerce abonnement
-Woocommerce checkout.
-Quickpay
Jeg vil gerne have følgende funktionalitet:
Jeg har mine WordPress-brugere i WP standard og WoCommerce plugin udvider disse og giver dem mulighed for at være en del af WoCommerce "miljø" korrekt forståelse?
Nedenfor er ønskede funktionaliteter og ønsker:
Funktionalitet 1:
-De kan inde i deres min konto side se deres nuværende abonnement.
-Den nu værende aktive abonnementstype skal knyttes til brugerens rolletype, så hvis en bruger er premium bruger, har han også premium abbonoment.
-Kunden kan annullere eller opdatere deres abonnement.
Spørgsmål: 1.1
-Den abonnement i sig selv er en vare i woocommerce (som er givet en abonnementsfunktionalitet med woo abonnement plugin dette er den rigtige forståelse?
Spørgsmål 1.2
når en bruger ændrer abonnement (fra premium til basic) skal Brugerens konto rolle sættes til basic og abonnementet i woocommerce subcription er sættes til basic.
- Hvis brugeren beslutter at annullere, annulleres alt og brugerkontoen er sat til "gæst"
- Er dette noget indbygget i samarbejdet mellem woocommerce og woosubscription?
- Er dette noget som Woocommerce memberships "groups" går ind og giver som funktionalitet?
Funktionalitet: 2
Spørgsmål 2.1
Brugerne baseret på, hvilken abonnementstype de har, bør begrænses til en vis mængde ordrer pr. Måned eller "sidevisninger" dette betyder, at en premiumbruger kun skal kunne se deres side 3 gange om måneden eller bestille 3 gange om måneden , er dette muligt med woomembership plugin integreret med woosubscription og woocommerce?
Funktionalitet 3:
Brugeren bruger reepay betaling gateway til at udføre deres køb.
Spørgsmål 3.1
Vi vil gerne have mulighed for at vise brugerens kreditkortoplysninger, fra deres samtidige og løbende abonnementer, skal brugeren kunne slette, opdatere og tilføje et nyt kort.
Vi vil gerne have denne funktionalitet til at eksistere i min konto sektion.
er det noget der for tiden eksisterer i woocommerce subscription plugin?
Ellers skal det custom kodes :)
- Mange tak for jeg måtte stille spørgsmål glæder mig til svar!
Jeg leder blandt andet også efter nogle wizards, der evt bruger discord og som er klar på at dele viden og lære af hinanden :)!
Min discord er: RNG#6244