Hej. Håber en af jer kan hjælpe mig.
Er ved at lave en woocommerce webshop, der lige nu ligger på safewear.hammersholt.net.
Jeg har aktiveret kurv widgeten i sidebaren på produktsider. Men når den aktiveres ved at en vare komme i kurven, står der varens pris korrekt, samt forsendelse som så ikke er forsendelse men kurvens totalindhold.
Spørgsmålet er, hvordan retter jeg enten teksten så der står kurvens indhold, eller får den til at vise fragtomkostninger? Bruger plugin APG Shipping til fragtberegner.
Hjælp til woocommerce kurv widget
(13 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Det er en fejl i oversættelsen. Jeg har rettet det her: https://www.transifex.com/projects/p/woocommerce/language/da_DK Så der kan du bare hente den seneste og overskrive de oversættelsesfiler der er i WooComemrce. Så kommer der til at stå subtotal
Sælger lækkert design på designgrotten.dk. Hjælper med WordPress på babu.dk.Skrevet 12 years siden # -
Hej thomas, jeg har ændret en masse af dine oversættelser så det giver mening for vores kunder, da de ikke køber men bestiller. Men jeg kan ikke finde oversættelsen til widget kurv, hvor den skriver "forsendelse" istedet for total. Kan du hjælpe mig? - den ligger på test3.kongelunden.dk - på forhånd tak - Lars bek
Skrevet 12 years siden # -
Hej Thomas
Jeg har prøvet at hente din oversættelse og uploade til min server. Men det ændrer ikke oversættelsen på kurven??
Kan det ligge i temaets sprogfil, så det er dér, du skal ændre ?
jeg ligger det i woocommerce's sprogfiler. Det burde vel være korrekt?
Njah - det kommer an på, hvor teksten rent faktisk kommer fra. Noget kommer fra Woocommerce mens andet kommer fra dit tema.
Det er rigtigt at oversættelsen af Woo skal ligge i Woocommerce´s language mappe, men det kan meget vel være, at du skal have kigget på selve temaet også.
Men det er jo en woocommerce widget, så det er vel woocommerce oversættelsen det drejer sig om at der skal redigeres. Eller er det ikke så simpelt?
Nej det er ikke sikkert. I det tema jeg arbejder med skulle f.eks. "add to chart" og "Proceed to check-out" oversættes i temaet; ikke i WOO.
Der er ingen oversættelse til dansk i mit tema, så oversættelsen må komme et andet sted fra, nogen forslag?
Jeg tror det ligger i temaet :-)
Send mig evt. sprogfilen - så kigger jeg på den.
Kan du ikke sende mig en mail på benjamin@hammersholt.net
Det vil være super hvis du lige gad at tjekke det for mig.Skrevet 12 years siden # -
Done :-)
Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.