Hej Forum
Jeg har et problem
Er ny bruger af WordPress og i gang med min første hjemmeside/Webshop.
Mit tema er WP-Store og jeg har sat hele min webshop op i Woocommerce. Lagt alle billeder ind mm.
Da jeg starter på at ændre på selve hjemmesiden (Forsiden) gik hele siden kold og den siger Loading
Når jeg trykker på besøg websted viser den Loading.
Jeg kan godt gå ind og arbejde på shopdelen. men ikke andet.
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Mvh aeg
Hjemmeside er gået kold
(21 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 8 years siden #
-
Link til din side, ville hjælpe os...!
Mvh. APPWEB
Hilsen
App WebSkrevet 8 years siden # -
Hej APPWEB
Mit link er: [url=http://guldsmedanderse.dk][/url]
M.v.h. aeg
Skrevet 8 years siden # -
...Da jeg starter på at ændre på selve hjemmesiden (Forsiden) gik hele siden kold og den siger Loading
Når jeg trykker på besøg websted viser den Loading...
Hvad var det for nogle ændringer du gjorde?Jeg tror, at du bliver nød til at slette og genindlæse temaet via dit FTP-program. Hvis du blot sletter temaet vil hjemmesiden starte op med standard-tema og du kan uploade dit tema på normal vis inde i kontrolpanelet.
Hej
Jeg gik ind ændrede tekster i teamet WP-Store fra engelsk til dansk. På tilpas teamet i WordPress kontrol panel.
FTP-program? ( er det nok at jeg slette temaet i min plugins og lægge det hele ind igen)?
Vi der ske noget med min Woocommerce shop?
Har tænkt på om mit webhotel (UnoEuro) er for lille har på nuværende tidspunkt 5 GB hjemmesideplads?
Kan F.eks. opgradere til 10 GB?
Som skrevet er jeg ny. Så derfor disse begynder spørgsmål :-)
Mvh AegSkrevet 8 years siden # -
Hej Igen
Jeg har været inde og slette teamet fuldstændig og lægge det ind igen.
Det er desværre nøjagtig det samme som sidst den skriver Loading?
Min shop side ser fin ud
Mvh Aeg
1) Hvis du kun har guldsmedanderse.dk på et 5 GB Webhotel skulle ikke være noget problem, men der er andre indstillinger som kan være det.
Hvis du kan åbne dit kontrolpanel, så gå til:
Kontrolpanel / Woocommerce / Status
og se om der er noget som er markeret som fejl/markeret med rødt.Skrevet 8 years siden # -
Hej Boldt
Tak for dit svar.
Jeg har været inde og se på min Woocommerce / Status og der var et par indstillinger der var markeret med rødt:
Database: MaxMind GeoIP Database eksisterer ikke
Sikkerhed: Din shop bruger ikke HTTPS.
WooCommerce Variation Swatches af ThemeAlien – 1.0.3: – Ikke testet med den nuværende version af WooCommerce
Handelsbetingelser: Siden er ikke defineret
Mvh aeg
OK (ingen røde mærker i server-miljø - dit webhotel er ok)
"Database: MaxMind GeoIP Database eksisterer ikke": Hvad har du skrevet under woocommerce /indstillinger/generel/Standard kundeplacering ? (jeg tror det er her fejlen er, men er ikke stærk i dette)
"Sikkerhed: Din shop bruger ikke HTTPS": forhindrer ikke webshoppen i at virke.
"WooCommerce Variation Swatches af ThemeAlien – 1.0.3: – Ikke testet med den nuværende version af WooCommerce": det står der også hos mig og mit virker stadigvæk.
"Handelsbetingelser: Siden er ikke defineret": Du skal skrive en side med handelsvilkår og under woocommerce/indstillinger/betaling markere siden under "Siden: E-vilkår"
Hej Boldt
Jeg har været inde og ændre Database: MaxMind GeoIP Database eksisterer ikke.+ lagt mine handelsvilkår ind.
De er væk fra Woocommerce / Status nu.
Når jeg trykker på handelsbetingelser på webshopsiden siger den også Loading + forsiden stadigvæk siger loading.
Kan sammensætningen af de plugins jeg har valgt gøre at websiden ikke kan kører?
Tror du jeg skal reset hele wordpress, plugins, billeder,tema mm og starte helt forfra?
Mvh aeg
Plugin arbejdet er det næste trin. (billeder og tekst er intet problem.)
Det korrekte er at fjerne alle alle plugins undtagen woocommerce (Det er ikke nok at deaktivere) og så læse dem ind og aktivere dem en ad gangen.
Hvis du sletter med et FTP program skal du huske derefter at besøge kontrolpanelet/plugins.
Et nørkel-arbejde.
Husk at skrive en liste med navnene på dine plugins - om de er aktiveret og hvad du bruger dem til, så du kan finde dem igen når der skal indlæses en frisk version.
Hej Boldt
Jeg har fjernet alle plugins undtaget woocommerce og lagt dem ind igen en af gangen.
Det virker stadigvæk ikke? Loading. :-(
God weekend
Mvh Aeg
Hvis du har gjort det rigtigt (og det er rigtigt besværligt!) så ved du nu præcis, hvilken plugin der giver problemer!
1) Slet alle plugins undtagen woocommerce
2) besøge kontrolpanel/plugins for at se at alle plugins er slettet
3) besøge hjemmesiden og se om der er indlæsningsproblemer
Hvis der er problemer er det woocommerc/ Temaet der ikke spiller sammen.4) indlæs en plugin, frisk fra kontrolpanel/plugin, aktivér og besøg indstillinger for den nye plugin.
5) besøge hjemmesiden og se om der er indlæsningsproblemer.
Hvis der er problemer, så er det den senest indlæste plugin som er problemet og du skal enten undvære eller fine en substitut.Gentag fra 4) indtil fejlen opstår eller alle plugins er indlæst.
Skrevet 8 years siden #
-
Hej Boldt
Jeg har fulgt din opskrift og læst alle mine plugins ind igen en af gangen. De aktiverede Woocommerce.
Slettede alle sider indlæg mm og lagde WP-Store ind igen og aktiverede den og derefter det virkede hjemmesiden igen.Har siddet og arbejdet på hjemmesiden i går og i dag uden at der sket noget. Fik lavet flere backups undervejs.
Så sket det igen siden gik ned. Loading igen (Man bliver lidt træt :-( )Jeg sad og tilpassede teksten på siden.
Jeg kan godt gå ind og redigere på hjemmesidens på underliggende sider. Men forsiden er væk.
Det er sket 3 gange i dag. Har brugt min backup til at få siden frem igen.Men holder det i længden?
Temaet virker meget populært med gode anmeldelser. Men der er noget helt galt?
Mvh aeg
Jeg har fulgt din opskrift og læst alle mine plugins ind igen en af gangen. De aktiverede Woocommerce.
hvad betyder "de aktiverede Woocommerce"?
Mener du "deaktivere Wooocommerce" - Det stod der ikke noget om i min vejledning...Det jeg henviser til er en generel fejlfindings-procedure, som bruges når der skal findes fejl blandt plugins. Men måske er det ikke det som er problemet (som regel får man en warning med linie benævnelse.
Jeg har kun et skud tilbage, og jeg tror vi skal vende tilbage til Woocommerce/status
Hvad siger "WordPress memory limit (lagergrænse):"? (jeg har 64 MB)
Hvad siger "PHP version:"? (Det skal mindst være 5.6.30)Har du defineret i wp_config.php:
define('WP_MEMORY_LIMIT', '64M');og er dette tal mindre eller lig det som er defineret på webhotellet som "memory limit"?
Hej Boldt
Når Woocommerce var aktiveret ville WP-Store ikke starte op. Når den er deaktiveret og jeg derefter aktiver den efter at siden blev lagt ind i wordpress fungerede det.
Derfor gjorde jeg dette. Men ellers har jeg fulgt din opskrift til punkt og prikke.
Har siddet hertil morgen og arbejdet på endnu en ny op startet side. Men når jeg tilpasser tekst på forsiden bliver forsiden langsom "Gennemsigtig Hvid" Den siger så Loading igen og så kan jeg starte forfra igen.
WordPress memory limit (lagergrænse): er 1 GB
PHP version: 7.0.25Disse 2 ved jeg ikke hvor jeg skal finde?
Har du defineret i wp_config.php:
define('WP_MEMORY_LIMIT', '64M');og er dette tal mindre eller lig det som er defineret på webhotellet som "memory limit"?
Vh aeg
Når woocommerce ikke vil spille sammen med WP-store er der en fejl. (pkt3 på min check-liste)
Du bruger php version 7.0.25,og jeg tror det er her fejlen ligger.
Woocommerce påstår at du kan bruge php7 men der er eksempler på at dette ikke er rigtigt.hvilken version Woocommerce bruger du?
Har du mulighed for at skifte til php version 5.6? (dette gøres på webhotellet)wp-config.php er oprettet i forbindelse med installeringen af wordpress. du kan kun se den via dit FTP-program
Hej aeg
Jeg kan godt se din side nu...!!!
Hej Boldt
Du er en god lærer.:-) Det lykkes at skifte til php version 5.6.
Jeg bruger Woocommerce version 3.2.6
Har fundet min wp-config.php. Men kunne ikke finde define('WP_MEMORY_LIMIT', '64M'); i filen.
Tak for hjælpen Boldt.
Jeg vender tilbage og fortæller om det kører i morgen :-)
Vh aegSkrevet 8 years siden # -
Hej Boldt
Det gik ok med hjemmesiden i går. Jeg laver backup hver time for at være sikker på ikke at miste mit arbejde igen.
Siden gik kold en gang.
Men ellers gik det ok.
Jeg forsætter med WP- Store til denne min første webshop. Men finder et andet tema hvis jeg skifter på et tidspunkt.Tak for hjælpen og God Jul.
Mvh aeg
Skrevet 8 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved