Hej Tornbjerg,
Et par enkelte kommentarer:
Jeg forstår godt princippet i din side, men det krævede en del læsning, at komme rundt om det hele.
Dine tekster er meget lange, med mange gentagelser, forklaringer på hvordan man skal forstå siden, og der er en del slå og formulerings fejl ;-)
Jeg ville være meget mere direkte og kort formuleret, over for de besøgende:
Gratis spil - dem finder du her. Vi anbefaler gratis spil inden for xxx genre.
Hver spil anmeldes. Der kommer hele tiden nye spil til. osv osv.
(der er ingen grund til at forklare hvor mange gange om ugen I opdaterer, hvad man skal skrive i kontaktfelterne når man sende en mail, hvor langsomt, besværligt og ulogisk det er at finde gratis spil på nettet)
Går ud fra at det er den opgave I løser for brugerne og det skal I vise, uden at forklarer...
Måske kunne der også findes en lettere måde at linke anmeldelserne til de enkelte spil, anmeldelserne skal man ligesom lede efter...?
Syntes måske også at sitet er en smule mørkt - men jeg er jo også hunkøn og føler mig mere velkommen på lidt lysere sider ,-)
Til gengæld syntes jeg at det er en rigtig fed historie I har at fortælle, om jeres vej til ideen til sitet - den tror jeg faktisk at jeg vil smide på forsiden (det var først da jeg læste den at det gik op for mig hvad det gik ud på og at jeg fandt sympati med sitet, forvirringen til jeres tilgang i første omgang, skyldes måske nok reklamerne på sitet. Men reklamerne hænger jo sammen med spilleverden, så de skal selvfølgelig være der - bare ikke lige den firkantet i tekstfeltet ,-))
I vil så gerne forklarer og forklarer hvad det går ud på - at det er gratis spil det drejer sig om - det kan I måske slippe for vil at være mere direkte over for brugerne.
Et eksempel kunne være menuerne:
Gratis spil, spil via Client gratis, Gratis mmorpg spil, Flash spil, Gratis log-in sider, anmeldelser osv.
Kunne være:
Gratis spil, Spil via Client, Mmorpg spil, Flash spil, Log-in spil, osv...
Blot en hurtig feedback - brug det eller ej - og kun ment i respekt.
Hilsen Julie