Ja ikke at jeg mangler nogen men da det lyder til at en del af jer herinde har godt fat i hvad i snakker om, så ville jeg sq lige smide et par spørgsmål rundt og se om i har et logisk svar, en god ide, eller bare en bedre end de fleste andre.
Det skal siges at det at lave en side selv er mig totalt fremmed, jeg har ike tålmodigheden eller evnerne til selv at gå i gang med det, og der er jo nok der villigt deler deres temaer, udvidelser osv med os de mindre begavede i den retning.
Og som det også er fremgået af et af mine senere indlæg så er jeg ikke vant til det der med at skulle flytte hele lortet hvilet var ved at gi mig koldsved en overgang.
Igen takker jeg for de gode råd. Det virkede perfekt. :)
Men over til selve spørgsmålene.
1. Er der nogen der kan gi mig en nogenlunde normal forklaring på hvorfor pokker dk hostmaster af uransagelige årsager vil godkende den server man vil oprette ens sider på? Jeg har altid kørt med com sider før i tiden så det var lidt af en overraskelse da jeg ikke kunne redeligere mit domæne igennem dem.
2. Jeg har travet igennem den ene host efter den anden surf, one, en jeg ikke kan huske hvad hed og sidst men ikke mindst servage som kører glimrende men med safe mode on hvilket kan gøre livet lidt surt. Hvad ville i betegne som den perfekte host til 3 domæner der kører joomla, wordpress, Coppermine og vBulletin og skal bruge minimum 100GB+ plads til helt lovlige formål.
3. Webspace er det mig eller er det noget underligt noget. Har fundet et par gratis hosts til et par andre sider som jeg bare kigger ind til fra tid til anden. Det sjove er at efter en del forsøg er det lykkedes mig at finde et par sykker der gir gratis plads (1gb plads 20gb trafik eller 500mb plads 50gb trafik) som kører glimrende. Hvorimod noget at det jeg har betalt for er noget juks.
Hmm ja jeg er vist lidt i brokke hjørnet så jeg vil stoppe nu, men vil nu gerne ha en forklaring på især det første og andet spørgsmål. Nr 3 var vist bare lidt brok. hæhæ
not a support question