Hej
Jeg har lidt problemmer med at få vist et galleri i IE i Widows Vista og sikert også i andre versioner af IE
Galleri skal vises i venstre side, og tekst til højre for galleriet
Jeg har lavet denne tabel
table class="size-auto" border="0" cellspacing="5" cellpadding="5" align="left">
<tbody>
<tr>
<td> Kode til galleri</td>
<td>Tekst til højre</td>
</tr>
</tbody>
</table>
Min datter har Windows 8.1 og her er der ikke problemer med at få vist følgende sider korrekt I IE
http://brunbi.dk/biologi
http://brunbi.dk/egenskaber
Er der noget der er bedre en en tabel, så galleri kan vises rigtigt i IE
resolved