Jeg får totalt hvid skærm, når jeg går på denne side:
http://www.nyborggif-haandbold.dk
også på wp-admin
Gør I også det og hvis, hvad gør man egentlig.
Siden har den sidste loadet dårlig. Den ligger på en one server.
vh Johnny
Jeg får totalt hvid skærm, når jeg går på denne side:
http://www.nyborggif-haandbold.dk
også på wp-admin
Gør I også det og hvis, hvad gør man egentlig.
Siden har den sidste loadet dårlig. Den ligger på en one server.
vh Johnny
Alt også hvidt her samt ekstrem lang svartid. Min far her hjemmeside hos one.com, og dér er der ingen problemer, så det må være i din WP.
Men hvad der præcist gør det negative udslag, kan jeg ikke umiddelbart gætte på... Har du forsøgt at lægge en backup op?
Sker heller intet her
Ja, jeg gør.
Har du redigeret i nogle af filerne eller opdateret WP? Jeg gætter på, at der er noget galt med en af PHP-filerne. Så sker der typisk sådan noget. Det kan dog også være din database. Det kan nogle gange hjælpe at køre phpMyAdmin og reparere/optimere databasen, som WordPress bruger.
Ellers, har du rettet dig eget tema til, så prøv at flytte hele temamappen væk fra wp-content/themes. Så vil WordPress automatisk opdage det og aktivere standardtemaet.
Hjælper det ikke, kan du prøve at lægge wordpress-filerne ind igen og således overskrive din eksisterende installation - du skal selvfølgelig ikke overskrive wp-config.php.
Der kan være utallige årsager til dårlige loadning, f.eks. at du har for mange plugins i forhold til den tilgængelige hukommelse. Fjern alt, du ikke bruger. Optimér databasen. Overvej evt. at installere et cache-plugin, hvis du ikke har gjort det i forvejen.
Her kører det fint...
OK, det gør det ikke her. Så er det måske et databaseproblem eller for lidt hukommelse. Den slags kan gøre, at nogle brugere får timeout, andre ikke.
Har tidligere brugt one.com men der var store problemer med at tilgå databasen specielt når der var lidt trafik.
Ligeledes er de fedtede med deres PHP memory
Aner ikke om det har noget med det at gøre
Nogen (andre admin'er) har måske redigeret. Vi har haft bøvl med PHP-memory for et par uger siden - det var NG Gallery, der ikke kunne køre.
Jeg har haft problemer med WP-Calendar og fjernede det.
WP Tble Reloaded fik også siden til at "gå i hvidt" når nogen forgøgte at uploade CSV-filer op fra PC. Det gør de så ikke mere, eller ... måske er det derfor...jeg vender tilbage.
Det ser ud til, at dette tager lidt tid.
@ Steffen:
Meget underligt ... jeg får stadig kun den tomme side fem - efter ca. 40 sekunders loadtid...
Når man fjerner index.php kommer b-one billedet frem, så der er hul igennem..
Nu siger FTP programmet "server closed connection"
Har fjernet tema filerne uden der skete ændringer.
Nu har jeg prøvet at overskrive alle WP filerne - intet resultat..
Så er der plugins tilbage. Men kan jeg bare slette dem - og senere uploade dem igen - og bevare indstillingerne??
OK:
Alle wp filer er overskrevet - undtagen plugin filerne. Det turde jeg ikke..
Der er adgang til databasem - PHP my admin: Serverversion: 5.0.51a-24+lenny4-log
Har du prøvet deres support
Ja, de har ikke svaret ( sendte en besked for 5 timer siden)
Det er en der trækker tænder ud, denne her.....
Jeg tror jeg har forsøgt alt, så nu er der lavet en ren WP-installering på et subdomæne på min server (MEEBOX.net - her er super WP support- bare ikke i weekenden)
http://nyborggif-haandbold.jawpix.dk/
nu er forsiden oppe, men links virker ikke - jeg får denne besked
Not Found
The requested URL /category/nyheder/ungdoms-nyt was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.2.16 (Unix) mod_ssl/2.2.16 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at nyborggif-haandbold.jawpix.dk Port 80
Her virker dine links fint... (også det du tilsyneladende ikke kan få til at virke.
/ask
Du skal være logget ind for at skrive.