Jeg vil gerne vise informationer gemt i jpegs (EXIF data) på min blog, men kunne ikke finde et plugin der gjorde det på den måde jeg ønskede.
Derfor har jeg selv udviklet et plugin, der passer til mine krav og ønsker. I et forsøg på at højne brugervenligheden, er jeg dog løbet i problemer. Jeg vil gerne sætte en knap eller et text link ind i den dialog box, som fremkommer, når man i post editoren klikker 'Add an image' -> 'Media Library' -> 'Show'.
Jeg har søgt og søgt. Jeg har især ledt efter en 'hook' jeg kunne benytte, men har også forsøgt at finde plugins der gjorde noget af det samme som jeg kunne lure kunsten af fra ... men foreløbigt uden held.
Det er sikkert ikke væsentligt for at kunne hjælpe, da mit problem gælder backend og dermed forhåbentligt ikke opleves af sidens gæster, men skulle det alligevel have interesse kan man se plugin'et i funktion i denne post på min blog (en tidlige "stable" version kører i de øvrige poster på siden ... linket går til den jeg udvikler på).
Jeg vil være meget taknemlig for ethvert hint (forklaring/link/whatever) der kan lede mig i den rigtige retning.
not resolved