Jeg har ledt og ledt efter et tema der virker på min version 2.5 udgave, det skal være et enkelt design.
Det er meningen jeg skal bruge den som en blog, hvor man kan uploade billeder nemt.
Jeg har ledt og ledt efter et tema der virker på min version 2.5 udgave, det skal være et enkelt design.
Det er meningen jeg skal bruge den som en blog, hvor man kan uploade billeder nemt.
Det kan ikke gå hurtigt nok med at skifte fokus på at få opgraderet fra 2.5 til seneste WordPress version istedet.
http://codex.wordpress.org/Upgrading_WordPress_Extended
Hej Morten, ja det ville jeg også gerne men min server kan ikke håndtere de nye PHP scripts og mysql
Som Morten skriver, så bør du opgradere med det samme!
Det er meget begrænset hvad der findes af temaer til 2.5 da det er flere år gammelt.
se svar for oven
måske en ide at skifte til en anden server/host
jeg kan lige høre dem, hvad mulighederne er.. tak indtil videre
Hvis du fortsætter med WP 2.5 ender du sandsynligvis med at bruge mere tid på at rydde op efter hackere, end noget som helst andet. Hvis din host ikke kan klare PHP5 er det vist på tide med en ny.
Hans01 - hvis dit webhotel ikke understøtter nyere teknologier (= almindelige, gængse teknologier), så må du absolut skynde dig at skifte til en ny (= bedre), istedet for at fortsætte på en æld-gammel WordPress installation ......
ok jeg har bedt min udbyder om at flytte mig til en anden server. med php 5 og mysql
Hvilken udbyder benytter du?
jeg bruger intergate.dk men de er nu ved at flytte hele herligheden til en unix server med php 5 og mysql database
Du skal være logget ind for at skrive.