Jeg er selv tung bruger af Gravity Forms og betatester lige nu et nyt plugin fra tredjepart, der gør det muligt at overføre data fra GF til et eller flere Google Docs automatisk.
Det er ret smart til for eksempel spørgeskemaer, så man slipper for at eksportere data selv.
Desværre laver udviklerne plugin'et for en kunde, der ikke skal bruge betaling - og det gør jeg. Derfor kommer betalingsstatus (processing, approved) ikke med over i Google Docs.
Det er et problem for der skrives, så snart brugeren sendes til PayPal uanset om betalingen gennemføres eller ej og dermed får jeg en masse falske positiver (ligner betalende brugere) og så er det næsten lige så nemt at eksportere fra GF for der får jeg status med og kan filtrere.
Firmaet har dog fortalt at det vil koste 40 timer / €3.000 for at udvikle funktionaliteten, men det er for meget for min danseforening.
Derfor søger jeg folk, mindre virksomheder eller andre foreninger, der kan bruge funktionaliten og som er interesseret i at gå sammen om betalingen.
Firmaet er parat til at lave en deal og udvikle, hvis vi kan samle sammen, men kan vi det?