Jeg kan skrive metabeskrivelser alle andre steder i Yoast SEO men ikke til Telefoner til ældre
Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe
Vh
Henrik
Jeg kan skrive metabeskrivelser alle andre steder i Yoast SEO men ikke til Telefoner til ældre
Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe
Vh
Henrik
Jeg kan heller ikke se hvor jeg skriver tekst til siden og hvor jeg skriver titlen. Er det bare mig som er ny i wordpress og wordpress, som ikke kan finde ud af hvor det skal gøres?
Hej Henrik
Tilføjelsen af meta titler og beskrivelser er ikke noget der følger med som "standard" i den råd udgave af WordPress. Det er derimod noget, som mange plugins giver muligheden for, oftest diverse SEO-plugins. Det mest benyttede er vel nok Yoast SEO, som også har mange år på bagen.
Når du har installeret et af disse plugins, bør du desuden være opmærksom på længden af både titel og beskrivelse. En for lang titel eller beskrivelse, vil blive cuttet af i søgeresultaterne og efterfulgt af (...), der indikerer at der ikke var plads til hele teksten.
Derimod vil en for kort titel eller beskrivelse nogengange blive ignoreret af Google, hvor de vælger at bruge den de selv automatisk genererer for den pågælende side.
Pt. anbefaler jeg en længde på ca. 60 tegn og en beskrivelse på ca. 158 tegn - men det ændrer sig ofte, hvorfor du bør have disse titler og beskrivelser liggende, så du nemt kan tilpasse dem såfremt søgemaskiner som Google vælger at ændre i dette.
Tip: Du kan skrive "Site:telecall.dk" i søgemaskinen og se alle de titler og beskrivelser som Google har indekseret/bruger lige nu.
Håber det kunne bruges. Bh. Rasmus fra Copenhagen Shoes
Installere Rank Math så får i vist en sektion når i går ind på hver enkelt side i vil rette Meta description og Meta-Title på :)
Du skal være logget ind for at skrive.