Jeg har prøvet flere forskellige ting og str. men kan ikke få min header til at passe, så den ikke bliver slørret og utydelig. Dette er ret træls og kunne godt tænke mig at lave en anden header end den jeg har nu, men kan ikke skifte den ud, da det er den jeg har prøvet der passer bedst. Håber nogle kan hjælpe mig. :) se den her: http://littlemsladybug.com/
Hvordan får man headeren til at passe
(8 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 9 years siden #
-
Du må i gang med dit grafikprogram og lave et pænere banner.
Det er ikke svært.Mvh JohnSkrevet 9 years siden # -
Din header er 1000px x 288px, så i feks. PhotoShop Elements eller et lignende program opretter du et billede i det format, hvis du ikke har det skiftsnit det er brugt, kan du muligvis finde noget her på http://www.dafont.com, når du er tilfreds gemmer du den som en png fil (det er den originale header), og så skulle den være lige til at skifte ud.
Rigtige mænd tager ikke backup, de græder.Skrevet 9 years siden # -
Okay tak jmorten, vil prøve at lave den om senere. :) Må jeg skrive til dig hvis jeg ikke lige kan få det til at lykkedes? :)
Skrevet 9 years siden # -
Joda, men du kan jo kalde headerbilledet det samme som det originale og så bare overskrive, det burde ikke kunne gå galt, men har du Photoshop Elements, hvis ikke findes der gratis programmer der kan det samme.
Hvad hedder temaet?Skrevet 9 years siden # -
Jeg har photoshop 6. Men kan ikke se at man kan lave px til det du siger. Man kan kun skrive et px tal. Og er ikke lige helt med på det at overskrive? Det ved jeg ikke hvordan man gør. Temaet hedder Twenty eleven. :)
Jeg har lige prøvet mig lidt frem og det ser ud til at det lykkedes. Da jeg kun kunne ændre et px tal. Så skrev jeg 288 px. Og nu ser det ikke utydeligt ud mere. Så tror det var det :) Og tak for hjælpen.
Jeg har photoshop 6. Men kan ikke se at man kan lave px til det du siger.
Jo da gør det selv dagligt ;-)
Skrevet 9 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.