Ja, jeg kan slet ikke finde ud af hvordan dette lader sig gøre. Det kan da ikke være rigtigt at man kun har mulighed for at oprette et billede, men slet ikke fjerne det igen??
Hvordan fjerne profilbillede???
(8 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Nu skriver du ikke hvor du har oprettet det billede, og hvor det er du ikke ønsker det vist :-) Og om, hvis det er i Wordpress, om det skal gælde for alle brugere.
I Wordpress kan man i administrationspanelet under Indstillinger > Diskussion vælge forskellige opsætninger for hvordan avatarer (som profilbilleder hedder) skal vises og genereres eller ej.
Yderligere er det muligt at temaer, plugins, og widgets har kodet funktioner, der henter billeder fra forskellige steder, bl.a. Gravatar.
SÃ¥ beskriv til problem lidt mere ;-)/Frank
Skrevet 15 years siden # -
Jo, det står i overskriften... det er som sagt et profilbillede. Det er det billedet man får oprettet hvis man klikker Users --> Dit Profilbillede (og derefter Gennemse... --> Update profile).
Det er heller ikke helt korrekt at det er det samme som avatar - da DE indstillinger der gælder for visning af avatarer kun omhandler hvordan dit allerede oprettede profilbillede bliver vist i forbindelse med andre diskussioner og IKKE hvordan det skal vises på din blog (det har jeg nemlig forsøgt allerede).
Ellers har det heller ingenting at sige hvad for et tema man har valgt (da profilbilledet bliver flyttet med uafhængig af dette). Jeg kan ikke forestille mig at hverken plugins eller widgets har noget at sige heller - da profilbillede jo er en funktion under menupunktet "Users" (der er et fast element af administrationspanelet).
Jeg tror ikke denne funktion findes (altså muligheden for at slette sit profilbillede igen), så om der er nogen der ved hvordan man kan kontakte WorldPress og gøre dem opmærksomme på fejlen er jeg taknemlig for det også.
Du må undskyld, men jeg har altså ikke det der Profilbillede i min Wordpress. Kan i hvertfald ikke finde det. Har endda tjekket 2 forskellige installationer. Om det så er noget, som er ændret i de seneste versioner af Wordpress... Jeg synes også jeg har set noget om det engang.
Men har tjekket Google, og det eneste der kommer frem er Gravatar.
Er du sikker på, at du ikke har en plugin, som tilføjer muligheden for profilbilleder til Wordpress ?/Frank
Jeg var lige inde og kigge i min egen installation, og der var faktisk et profil-billede. Og dette var netop mit Grvatar. SÃ¥ det er det OP skal have fat i (og slette).
/ask
Ja, det ken godt være at det er en nyere version af WorldPress og at det er derfor jeg har mulighed for at tilføje et profilbillede, men der er stadig ingen mulighed for at slette det... Så hvad gør jeg nu?? Hvis det er OP jeg skal have fat i, hvordan gør jeg??
@baddaydaddy: Taler vi om din profil på urbanblog.dk? For så er det dem, du skal have fat i. Det kan du få i venstre side af http://urbanblog.dk.
Ja... det stemmer at det er på urbanblog.dk, men det eneste der står om kontakt er ref. deres avis (hvilket jeg tvivler på har noget med ders blog at gøre). Det eneste der er muligt at kontakte er deres "feedback-post", så hvis det er den man skal bruge er det MEGET ulogisk. Men fair nok, nu har jeg i hvert fald postet spørgsmål der, så må vi jo se!
Tak for al respons...!
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.