I 2010 temaet vil jeg gerne oprette nogen sider som ikke vises i menuen, men som er tilgængelige via link.
Hvordan kan man fjerne det præfix "private" som dukker op foran sidetitlen på de sider man sætter til visibillity "private"?
Eller er der evt. en smartere måde at oprette sider på som ikke ønskes vist i menuen?
Jeg vil være meget taknemmelig for hjælp.
venlig hilsen
Per
Hvordan fjernes "private" foran sidetitlen på sider sat til visibillity private
(6 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 14 years siden #
-
Du genererer din egen menu via den indbyggede menufunktion — på den måde styrer du selv hvad der kommer med i menuen, og du behøver ikke sætte dine sider til "private"
Skrevet 14 years siden # -
Et link til din side er en god ide !!!
Eller er der evt. en smartere måde at oprette sider på som ikke ønskes vist i menuen?
lad være med at gøre siderne private.
Du kan måske i stedet bruge den indbyggede funktion med brugerdefineret menu.
Denne kan måske hjælpe: http://www.hmnielsen.dk/wp-content/uploads/2012/02/Menufunktionen.pdfSkrevet 14 years siden # -
Mange tak for de hurtige svar.
Jeg glemte link til siden. Det er http://www.sodt-uden-sukker.dkDet virker fint at genererer en brugerdefineret menu mht. ikke at få vist siderne.
Men de undermenupunkter jeg tilføjer den brugerdefinerede menu vises, så bare stationært i menubjælken - drop down funktionen forsvinder.Jeg kan naturligvis vælge ikke at have undersider vist i menuen men blot hovedsider hvorpå der så er link ind til de i menuen "usynlige" undersider. se punktet "Opskrifter"
Jeg skriver til WP-forum fordi jeg har forsøgt at fjerne prefixet "Private" ved at sætte en, i et engelske forum anbefalet kode, ind i function.php - men det gav en error og jeg kunne slet ikke få adgang til min backend.
Jeg tænkte der måtte være en anden og nemmere vej til at kunne lave sider, der ikke vises i menuen.Skrevet 14 years siden # -
Men de undermenupunkter jeg tilføjer den brugerdefinerede menu vises, så bare stationært i menubjælken - drop down funktionen forsvinder.
Har du brugt "træk og slip" muligheden for at lægge menupunkterne i forskellige niveauer ??
Min tanke var at undlade de sider du IKKE ønsker vist.Skrevet 14 years siden # -
Tusinde tak for det tip. Jeg kendte ikke til "træk og slip" muligheden.
Skrevet 14 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question