Hej.
jeg kan godt se den her tråd er ret gammel.
Men jeg syntes det er om noget rigtig svært, at finde en app der gør alt rigtigt fra start :)
Jeg har nu prøvt at installere wordbooker. Som som går det fint med selvinstallation. Når jeg så har lavet et indlæg og vil skrive en kommentar på hjemmesiden, som så burde sende til facebook kan den ikke få forbindelse.
HVis der er nogen der kan hjælpe ville jeg blive sindsygt glad. Eller findes der et god alternativ?
Her er et udpluk af hvad der er af fejl (suk) :)
Synes godt om-knappen advarsler, som burde blive fikset
Admins And App ID Missing: fb:admins and fb:app_id tags are missing. These tags are necessary for Facebook to render a News Feed story that generates a high click-through rate.
Like Button Tag Missing: og:title is missing. The og:title meta tag is necessary for Facebook to render a News Feed story that generates a high click-through rate.
Like Button Tag Missing: og:type is missing. The og:type meta tag is necessary for Facebook to render a News Feed story that generates a high click-through rate.
Like Button Tag Missing: og:image is missing. The og:image meta tag is necessary for Facebook to render a News Feed story that generates a high click-through rate.