Hej igen.
Jeg vil gerne have mulighed for at vise det seneste indlæg i fuldt format på forsiden. Er dette muligt?
Tak på forhånd!
- Joler1302
Hej igen.
Jeg vil gerne have mulighed for at vise det seneste indlæg i fuldt format på forsiden. Er dette muligt?
Tak på forhånd!
- Joler1302
Link til siden vil gøre hjælp lettere !
linesæske.dk <- There you go! Håber på positivt respons!
Måske dine læseindstillinger - se evt. her: http://www.hmnielsen.dk/?p=1038
Siden er nyttig men gør desværre ikke noget i forhold til det jeg prøver at opnå. Jeg vil bare vise det seneste indlæg i fuld format på forsiden! Hvis jeg modificerer værdierne her, så bliver det på alle sider, og ikke kun på forsiden.
Kender ikke en løsning ud over skift til et andet thema.
Du kunne overveje Weaver II, der har en meget omfattende thema-admin med funktioner i retning af det du efterspørger.
Hvis du smider følgende kode ind i home.php, eller det template du bruger til din forside, skulle du gerne få den seneste post.
<?php
$wp_query = new WP_Query('post_type=post&posts_per_page=&paged='.$paged );
while ($wp_query->have_posts()) :$wp_query->the_post();
?>
<div class="lastpostHome">
<h3 id="post-<?php the_ID(); ?>">" rel="bookmark" title="<?php _e('Permanent Link to', 'your_text_domain'); ?> <?php the_title(); ?>"><?php the_title(); ?></h3>
<div class="metaHome"><small><?php the_time('F jS, Y') ?> <?php the_author() ?> <?php the_category(', ') ?> </small></div>
<div class="excerptBody"><?php the_excerpt(); ?></div>
<div class="readmoreHome">" rel="nofollow"><?php _e('Læs mere »', 'your_text_domain'); ?></div>
</div>
<?php endwhile; ?>
Du skal være logget ind for at skrive.