Hvorfor bliver mit indlæg ikke publiceret?
Hvorfor bliver mit indlæg ikke publiceret?
(9 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 6 years siden #
-
Fordi du ikke har skrevet noget...
... som kan hjælpe med at identificere dit problem yderligere, er det meget svært at hjælpe.
Hvad hedder din side?
Har du skrevet noget før som er blevet publiceret ?
Har du flyttet WP til andet webhotel?
...Skrevet 6 years siden # -
Jeg har tidligere skrevet et indlæg, hvor jeg spørger, hvorfor jeg kun kan skrive på halvdelen af siden
http://www.nielsgraverholt.dkSkrevet 6 years siden # -
Vi skriver også sammen på da.wordpress.org/support hvor du har postet det samme spørgsmål 2 gange.
Det er temaet der bestemmer udseendet af din hjemmeside. wpthemedetector.com siger du bruger standard-tema twenty-seventeen.
Du kan altid ændre udseende og baggrund ved at tilføje CSS kode til dit tema.
Hvis du bruger webudviklerværktøjet i Firefox eller Chrome (Crtl+Skift+i) kan du se CSS koden og teste andre indstillinger.Jeg kæmper selv med formatet for twenty-seventeen og måtte for at få det til at fungere for mig, lave en del ændringer i et undertema.
Jeg vil foreslå at skifte tema. Et tema skal vælges ud fra behov. Hvis det skal være standard-tema foreslår jeg du prøver TwentyTwelve eller TwentySixteen. Der er mange temaer at vælge i mellem, brug evt funktionsfilteret.
Et undertema bruges, hvis der er behov for at ændre i temakoden for at få udseendet tilpasset dine ønsker. Jeg har for eksempel lavet undertema til Twenty Seventeen for at kunne udnytte den blanke halvdel som du har problemer med. Se min side https://vang.nu.
Fordelen ved undertema fremfor at rette i selve temaet er, at ændringerne også er der efter næste opdatering.
Undertema oprettes lettest ved at bruge en plugin for eksempel: Child Theme Configurator.
Man behøver ikke at oprette undertema, hvis man kun skal tilføje/rette i CSS.
i Kontrolpanelet/Udseende/Tilpas/Ekstra CSS kan der tilføjes kode.Hvis du ikke er så stærk i CSS og der er elementer du ønsker at ændre i dit tema, så beskriv hvad du vil have og jeg kan evt. hjælpe med koden.
Skrevet 6 years siden # -
@bolt
Jeg har fået den opgave at lave en hjemmeside til Hjertebjerg Vandværbruger for syns skyld 1 kolonne - da jeg ikke kunne finde ud af andet
Jeg kan se på
[url= https://vang.nu/url
Du kan udnytte – begge koloner – og det er det jeg IKKE kan finde ud af !
Du tilbyder som altid din hjælp – kan jeg få lov til at bruge den.
Skal jeg lave en ny tråd.
IT / EDB assistance gjort enkelt
http://www.country-house.dkSkrevet 6 years siden # -
Hvis man vil have fuld bredde på teksten i temaet TwentySeventeen tilføjes
.blog:not(.has-sidebar) #primary article, .archive:not(.page-one-column):not(.has-sidebar) #primary article, .search:not(.has-sidebar) #primary article, .error404:not(.has-sidebar) #primary .page-content, .error404.has-sidebar #primary .page-content, body.page-two-column:not(.archive) #primary .entry-content, body.page-two-column #comments {
i Kontrolpanel/Udseende/Tilpas/Ekstra CSS
float: right;
width: 100%;
}Skrevet 6 years siden # -
@ wpmojo
Hvis du vil have "Udvalgt billede" under overskriften, når du viser Sider skal du lave et undertema til TwentySeventeen.
Undertema laves lettest ved brug af Child Theme Configurator.
Læg mærke til, hvordan temaet er opbygget. Skal du rette i visningen af en side, skal du lave en ny content-page.php fil og kopien skal lægges i mappen: wp-content/themes/twentyseventeen-undertema/template-parts/page. (Child Theme Configurator kan også kopiere de enkelte php-filer fra hovedtemaet til undertemaet.
"twentyseventeen-undertema" er navnet på dit undertema.
Den nye content-page.php skal indeholde følgende:
<?php
/**
* Template part for displaying page content in page.php
*
* @link https://codex.wordpress.org/Template_Hierarchy
*
* @package WordPress
* @subpackage Twenty_Seventeen
* @since 1.0
* @version 1.0
*/
?><article id="post-<?php the_ID(); ?>" <?php post_class(); ?>>
<header class="entry-header">
<?php the_title( '<h1 class="entry-title">', '</h1>' ); ?>
<?php twentyseventeen_edit_link( get_the_ID() ); ?>
<?php
/*
* If a regular page, and not the front page, show the featured image.
*/
if ( has_post_thumbnail( get_queried_object_id() ) ) :
echo '<div class="single-featured-image-header">';
echo get_the_post_thumbnail( get_queried_object_id(), 'twentyseventeen-featured-image' );
echo '</div><!-- .single-featured-image-header -->';
endif;
?>
</header><!-- .entry-header -->
<div class="entry-content">
<?php
the_content();
wp_link_pages(
array(
'before' => '<div class="page-links">' . __( 'Pages:', 'twentyseventeen' ),
'after' => '</div>',
)
);
?>
<div class="alignleft"><?php previous_image_link( 'thumbnail'); ?></div>
<div class="alignright">< ?php next_image_link( 'thumbnail'); ?></div>
</div><!-- .entry-content -->
</article><!-- #post-## -->
forskellen mellem hovedtemaet og undertemaet, er placeringen af "show the featured image" blokken.
PS. Det er altid en god ide at starte nye tråde. Der kan jo altid linkes til tidligere stillet spørgsmål
@boldt
TAK for hjælpenNu har jeg noget at øve mig på.
Skal jeg lave en ny tråd der henviser til denne ?
Stil bare dine fremtidige spørgsmål i ny tråd tak.
Skrevet 6 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not resolved