Og nu kom jeg igen til at placerer indlægget det forkerte sted :-S Sorry.
Ville være smart hvis man lige kunne flytte det, det rigtige sted hen når man redigerer ;-)
Idé:
Når jeg har skrevet en artikel, så kommer der et lille ikon ved siden af kategorien som artiklen hører under. Ikonet skal stå ved siden af kategorien i kategori listen i sidebaren.
Ikonet står der så i måske 2 dage, hvorefter det automatisk forsvinder igen.
Meningen er at besøgende hurtigt kan se hvilken kategoi der senest er opdateret. Det er særlig nyttigt på min side, da alle indlæg ikke nødvendigvis kan ses på min forside.
Jeg tror dog også at rigtige bloggere vil kunne have glæde af en sådan funktion.
Umiddelbart så var jeg næsten sikker på at der fandtes et plugin til det. Men har søgt i en uges tid og har ikke kunnet finde et sådant.
Så kiggede jeg wordpress.org support spørgsmålene igennem, og fandt to tråde der omhandler emnet.
Begge tråde fortæller dog blot at en af brugerne selv har konstrueret en løsning, og at han ikke er interesseret i at dele den med andre :-S Var der nogen der sagde open source ?????
Mit problem:
Kan det lade sig gøre uden at pille i selve wordpress koden ?
Og de varibaler som jeg skal hente data fra, evt. i selve databasefilen. Hvordan finder jeg ud af hvor wordpress placerer dem ?
Findes der en liste over alle variabler og over alle tabeller som wordpress opretter i databasen ?
Ved godt jeg har gang i flere tråde og idéer, men jeg kan godt lide at springe lidt fra det ene til det andet når jeg er gået i stå, også vende tilbage igen senere.