Ikoner til sociale medier kan ikke ses i Topbar højre område når jeg udgiver. Kan ses ved redigeringen. Har på et tidligere tidspunkt været inde i CSS og redigere baggrunds farven.Topbar venstre område, kan sagtens ses.
Ikoner sociale
(10 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 7 months siden #
-
Et link til din side ??
Skrevet 6 months siden # -
danskflytteforretning.dk
Skrevet 5 months siden # -
Jeg kan ikke se at du har aktiveret nogle SOME ikoner.
Når jeg kigger på din side med webudviklerværktøjet (i Firefox/Chrome: Skift+Ctrl+i) er der ingen ingenting skjult i bjælken.Når jeg kigger på WP Theme Detectorer der ingen plugin aktiveret til at give SOE ikoner.
Det er lidt underligt. På et tidspunkt ville jeg ændre på baggrundsfarven i topmenuen, men fik det ændret tilbage til standard tema farven igen. Måske det kan have noget at gøre med det. Jeg kan se de 4 sociale ikoner når jeg vil tilpasse hjemmesiden, men ikke når den er siden er publiceret.
Er det noget som skal aktiveres via tema?
ja, det skal aktiveres via Temaet der hedder Empower WP.
når jeg kigger på din side med webudviklerværktøjet er det helt tydeligt at der mangler en aktivering af de sociale medier.
<div class="header-top-bar-area col-xs-fit area-right">
<div data-type="group" data-dynamic-mod="true" class="top-bar-social-icons"></div>
</div>
siden er helt tom der, hvor dine Sociale ikoner skal være.Spørg tema udviklerne hvad du skal gøre.
tak for svaret
Kører du med cache plugin ?
Skrevet 5 months siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.