Så nu fungerer det hele igen og jeg vil lige runde af her i forumet...
Jeg snakkede med min host (dandomain) hele dagen i går og der var ligesom 2 ting i det.
1 jeg havde overskredet mine 250 MB kapacitet - så de opfordrede mig til at slette store filer... Det var temmelig svært da jeg jo ikke kunne gøre det i wp men måtte ty til at gøre det i ftp - da jeg havde slettet hvad jeg kunne, mest i blind - fyldte sitet stadig for meget.
I mellem tiden overskriv jeg wp via ftp for at se hvad der skete, men stad med mange kritiske fejl.
Så prøvede min host at ændre nogle rettigheder og så blev alt blank; sitet online og admin.
Så tilkøbte jeg mere plads, overskrev igen og sitet kon online, jeg kunne overskrive wp uden kritiske fejl - men jeg kunne stadig ikke skrive i redegeringssiderne...
2. jeg valgt at få lavet en restore, dateret tilbage til da jeg viste at sitet fungerede normalt - den kom her til morgen og alt er som det skal være. ;-) (kun lidt arbejde er væk, men det kan hurtig rettes op)
Det korte med det lange er;
Findes der et plugin så jeg selv kan lave backup af både filer og database? Og nogle der har gode erfaringer med et? så hører jeg gerne fra jer ;-)
Tak for altid god og hurtig hjælp - hilsen Julie