Hej (Underdawg.dk)
Er der nogen der ved, hvordan man indsætter billeder i den boks i bunden af siden?? Den boks hvor der er en masse links til forskellige sider, med overskrifterne Mine ordrer, Information og Social.
Hej (Underdawg.dk)
Er der nogen der ved, hvordan man indsætter billeder i den boks i bunden af siden?? Den boks hvor der er en masse links til forskellige sider, med overskrifterne Mine ordrer, Information og Social.
Hvilket thema - hvis overhovedet et WP-problem ??
Det er WP og det er StoreBox jeg bruger :)
Nogen der kan hjælpe??
Det er svært når man ikke kender temaet. Synes egentlig det er et lidt irreterende tema. Jeg står i bunden af siden og læser de 3 punkter du skriver om og uden jeg gør noget hopper siden til top.
Nå det var et sidespring. Hvordan har du indsat de 3 punkter? Er det i et widget område? Kan du indsætte en image widget?
Nu hopper den ikke mere.
Men ja det er i en widget jeg har lavet det. "Widgetten" hedder bare tekst??
Der er forskellig måder hvorpå du kan indsætte billeder. F.eks. med dette plugin
http://wordpress.org/plugins/image-widget/
Du får så en widget som hedder Image Widget. Den kan du trække over i det pågældende widgetområde og indsætte et billed i den. Du kan samtidig sætte et link på billedet.
Var det noget i den retning du har i tankerne?
PS når jeg skriver widget er det den du kan trække over i det jeg kalder "widgetområdet". I de fleste temar hedder dette område sidebar, topber, bundbar eller noget i den retning
Jeg har nemlig prøvet med den widget, og det virker også fint når, jeg sætter den ind i sidebaren. Men hvis jeg skal sætte den ind i "Bottom I widget" så kan jeg ikke få det til at fungere???
Ok så tror jeg du må søge noget dokumentation omkring temaet. Det er helt sikkert her problemet ligger. Måske temaet ikke tillader andet en tekst i dette område?
Det har du nok ret i. Men ellers tak for hjælpen.
Du skal være logget ind for at skrive.