Er der nogen her, der har erfaring med at bruge Wordpress som platform for et intranet?
Især er jeg interesseret i evt. plugins eller måder at gøre sitet helt lukket med kodeords-beskyttelse.
Med venlig hilsen
Jakob
Er der nogen her, der har erfaring med at bruge Wordpress som platform for et intranet?
Især er jeg interesseret i evt. plugins eller måder at gøre sitet helt lukket med kodeords-beskyttelse.
Med venlig hilsen
Jakob
Hm - en meget effektiv løsning er .htaccess... jeg kunne forestille mig, at du kan bruge sådan en løsning.
Den lægger kodeord på alle sider, selv RSS-feedet...
// Lars
Jeg har også tænkt på .htaccess som jeg har brugt andre steder, men jeg vil gerne kunne administrere brugere via WP og jeg kan ikke overskue om man kan koble .htaccess/htpasswd med WP?
Det skulle gerne være sådan at brugerne skal logge ind, dels for at se sitet, dels for at kunne skrive indlæg og kommentarer.
Hvad er i øvrigt den mest effektive måde at fjerne/disable RSS-feedet uden at sitet holder op med at fungere?
Hej igen
Jeg har fundet et plugin, der gør det jeg gerne vil have:
http://wordpress.org/extend/plugins/members-only/
Det virker med WP 2.2.1. Nu skal jeg bare lige have set om det virker med allernyeste version af WP, som jeg kommer til bruge på intranet-siden.
Med venlig hilsen
Jakob
Har du testet plugin'et med WP 2.3.1? - jeg er meget interesseret i at høre om det virker, da jeg også leder efter en login mulighed...
Kære JOR
Jeg har for et par minutter siden lavet en hurtig test af plugin'et i 2.3.1 og det virker.
Med venlig hilsen
Jakob
Tak! - jeg vil fluks installere det...
Du skal være logget ind for at skrive.