Hej Wordpress eksperter!
Nu har jeg oprettet en hjemmeside i Wordpress, men selv om jeg har fundet en ”skabelon”, så er det mest lykkes mig at få sat mit logo ind, men sådan at skulle ændre farver i menu-linier og skifte billeder ud virker ikke sådan lige til.
Rette tekster er det nemmeste, men at forme den efter ens idéer er ikke nemt, derfor har jeg et par spørgsmål som måske godt kan fungere i praksis.
1. Jeg har lavet et layout til en forside i programmet CorelDRAW 16, men kan man det laves i et format man så kan ”bare” kan lægge ind?
2. Hvis man nu laver en knap, som man trykker på, kan man så på nogen måde markere den, så at den skifter til tilhørende link? Kan man på nogen måde visuelt få lad os sige knappen til at ”ændre farve” for at beskrive det enkelt, så man kan se at man nu står på den inden man trykker?
3. Når man så trykker på en knap, er der så en nem måde man kan få en knap til at springe til tilhørende link/side?
Hvis der findes et punkt i menulinjen hvor man nemmere kan skifte billeder ud, skifte farver og måske slette eller flytte rundt på elementer på f.eks. den skabelon man har fundet , så er det også en mulighed.
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Huddie
not a support question