Hej
Er der nogle web hoteller som i kan anbefale?
Jeg har pt nedhost.dk og må ærlig indrømme at det da noget hø. Mit hotel er meget sløvt om at loade ind og jævnligt får jeg hele tiden cgi fejl mm.
Kan du anbefale et godt webhotel
(12 indlæg) (9 voices)-
Skrevet 14 years siden #
-
Det kommer jo lidt an på hvad du skal bruge....
Du må lige komme frem med hvilke krav du har til et hotel (php, asp, mysql, mail, ....)Mvh
JacobSkrevet 14 years siden # -
Endnu en anbefaling af Gigahost herfra!
Søren Hugger Møller - http://spiri.dkSkrevet 14 years siden # -
+ giga
Skrevet 14 years siden # -
Jeg vil godt anbefale ViZion. De problemer jeg har haft har jeg fået løst via supporten der er helt i top.
Jeg vil nu hellere anbefale Bluehost. De har det fedeste webhotel der findes - ubegrænset plads (1000 GB+) - (ubegrænset antal domæner) - (ubegrænset næsten alting) - (fantastico der installerer wordpress, oscomerce, jomla osv med et klik), og så koster de småpenge - og supporten er tiptop. Jeg er selv ved at flytte min 40+ domæner over...
I'm looking for people who are looking for a way...Skrevet 14 years siden # -
Jeg er da lidt nysgerrig over hvor du har dine 40+ domæner nu og hvorfor du vil flytte samt om du kender nogen personligt som kan sige god for Bluehost?
Jeg synes, det er svært med webhoteller. Det kører godt i periode, så får de for mange kunder og så kører det dårligt. Så bliver noget nyt anbefalet, så flytter alle derover og så gentager det sig.
Jeg er sikkert på at både Gigahost og Bluehost er fine, men om de bliver ved med at være er ikke til at sige. Servage.net var tidligt ude med noget tilsvarende og nu kører det elendigt.
Hej Tinem.
Jeg har over 20 domæner liggende på Gigahost, nogle få på web10 og en del på One. Jeg synes at One kører fint. Det er bare mange hoteller at betale til, når man har så mange aktive domæner. Jeg har også været ok tilfreds med Giga, og beholder det sikkert som en form for sandkasse, dog synes jeg de har haft lidt rigelig nedetid i den senere tid - og man får ikke noget at vide.
Jeg har Googlet en del på Bluehost før jeg begyndte at skifte - det er jo et ret stort arbejde at flytte så mange domæner (og mange af dem bruger databaser), derfor ville jeg være helt sikker. Det vil dog altid være en satsning at lægge alle sine æg i én kurv, men jeg kender en anden som har lige så mange domæner og som er glad og tilfreds med Bluehost.
Desuden har Bluehost været på banen som webhotel i mere end 10 år. Det var et godt succeskriterie for mig.
Problemet hos needhost, hvor jeg er nu, er at min wordpress blog tager en krig om at loade (bruger 2.5.1). Supporten hos needhost er så dårlig, at et 5 årige barn kunne give beder support. Der står fx aldrig på deres side noget om hvis fx en server er nede osv. og er du heldig får du svar fra support efter 4-5 dage.
Jeg skal blot bruge et webhotel der er stabil nok til at køre wordpress dvs. php + mysql
Hvis du har flere domæner anbefaler jeg Bluehost som er nævnt ovenfor.
Hvis du bare har ét domæne som skal køre godt, så tag dog One.com
De er billige og har både email- og chatsupport - og det fungerer fint.
Skrevet 14 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.