Kære John
Tak for svar. Jeg ved ikke, hvorfor det pludselig begyndte at virke, men det var skønt!:o)
Nu har jeg dog et nyt problem som jeg tror er en anden side af samme sag:
Jeg har installeret blubrry PowerPress Podcasting plugin, men kan ikke finde mit podcast-feed, som ellers så vidt jeg forstår burde være: http://www.bornebogs.dk/feed/podcast - det kan ikke verificeres og kan ikke registreres hos blubrry.
Derfor har jeg kørt en test under mit Blubrry PowerPress plugin - under menuen værktøjer. Ved test får jeg denne besked, som jeg ikke ved, hvordan jeg skal tyde:
Aflæsning af information om medier
De følgende test tjekker, om din webserver kan etablere forbindelse med andre webservere og hente informationer om filstørrelse og medievarighed. Testen tjekker, enten om cURL-biblioteket til PHP er installeret, eller om php.ini-indstillingen 'allow_url_fopen' er aktiveret.
Advarsel
Din webserver understøtter cURL-biblioteket for PHP.
Advarsel: php.ini-indstillingen 'open_basedir' forhindrer cURL-biblioteket i at følge URL-redirects.
Hvis du stadig har problemer med at aflæse information om medier, så tjek med din leverandøren af din webserver, at der ikke er en firewall, der blokerer for din server.
Er det mon en anden side af samme problem?
Hvad kan jeg gøre? Jeg ved intet om php.ini-indstillingen 'open_basedir' og kender ikke engang til HTML. Håber du også kan hjælpe her?