Sidder idag og vil forsøge at logge ind på min webside blogtrend.dk men kan pludselig hverken registrere mig eller logge ind via admin delen. Der er ikke blevet uploadet noget der kunne være til hinder for det, så forstår ikke hvorfor disse 2 sider pludselig viser blanke. Ligeledes er billeder forsvundet fra min side. Siden kører ikke med den nyeste version af Wordpress, idet installationen har fejlet gentagne gange (den automatiske), hvorfor jeg har opgivet det pt., men kan ikke forstå hvis det skulle være derfor der nu pludselig opstår de problemer, idet jeg har været logget ind på min admin del og besøgt siden i mellemtiden, uden der har været problemer. For en uges tid siden var det hele fint, men nu kan jeg stort set intet. Er der nogen herinde der kan være behjælpelige med, hvordan jeg kommer videre? Det vil være meget værdsat :o)
Kan ikke logge ind
(3 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Det ligner at siden hænger midt i en opgradering. Har du ikke en backup du kan køre ind? Ellers opgrader den manuelt via FTP.
John Sahl
http://www.autohenter.dk - Import af din næste bil?Skrevet 15 years siden # -
Har forsøgt at opgradere til seneste udgave via FTP, men det synes heller ikke at have afhjulpet problemet, desværre. Hvis nogen kender til hvorledes det hele kan afhjælpes og siden kan komme på rette fod igen, er jeg parat til at betale mig fra det, idet jeg ikke selv kan gennemskue hvad jeg skal gøre.
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question