Hej
Jeg har forsøgt at google rundt og læse mig til løsningen på mit problem men har desværre måtte se mig slået.
Jeg er rimelig grøn hvad at lave hjemmesider angår.
Problemet:
Jeg kan ikke logge ind i min wordpress for at arbejde videre på min hjemmeside længere, jeg får denne melding:
http://i.imgur.com/Ml4HWok.png?1
Info:
Jeg laver det hele igennem en lokal server (MAMP). Jeg har så i går skulle oploade hjemmesiden til mit webhotel (Siteground) hvilket voldede en del problemer. Jeg fik det løst.
Det betyder dog at jeg har været inde at ændre på nogle ting som jeg muligvis ser som årsagen til mit nuværende problem.
Jeg har været inde i phpMyAdmin via MAMP for at ændre wp-options's siteurl og home fra det den stod på til adressen på mit domæne. Det ville jeg så ændre tilbage i håb om at det var løsningen, men jeg kan ikke huske hvad der oprindeligt skulle stå :/ ...
Endvidere så har jeg været inde i wp-config.php for at ændre DB navn, user og password. User og password er altid root og root ved MAMP så dem er jeg ikke i tvivl om. Men mit DB navn er jeg i tvivl om... Hvis jeg er inde i phpMyAdmin så hedder min DB: prive, så det er det jeg har tastet ind, jeg sys bare jeg kan mindes det ikke er det der skal stå.
Sidst men ikke mindst har jeg måske en 3. årsag der kan spille ind. Jeg har installeret WP igen da jeg ville begynde på en ny hjemmeside, jeg kom dog til at oprette samme brugernavn og adgangskode til denne som jeg allerede bruger på den første hjemmeside.. Derfor er jeg bange for at de kommer i kambolage med hinanden og at den så ikke kan finde ud af det.
Husk på jeg er ny til det her, så hvis i har nogle spørgsmål til mig for at snævre jer ind på løsningen, så må i gerne skære dem ud i pap for mig :D
På forhånd tak
MVH
Thomas Panz
not a support question